Jeg er en gåer……

Alle som kjenner meg godt, vet at jeg er en gåer………….. jeg går før jobb og etter jobb, og i lunsjen…. uansett vær – nesten…..! Og så har jeg aktivert skritt-teller på mobilen, den holder meg i ånde. I konkurranse med meg selv! Er såååå stolt av å kunne melde  at selv oktober måned ga et gjennomsnitt på 13500 skritt pr dag – til tross for min vonde ankel! Som dere ser så er mine kjære treningssko utslitt, etter 5 mnd intens bruk, så jeg må nok søke bankkontoen om midler til nye….

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg