På gamle trakter

I fjor sommer fikk jeg endelig gjort noe som jeg hadde tenkt på og drømt om lenge. Jeg kjørte til Seljord, og besøkte hytta som mamma og pappa leide på åremål i mange år.

Jeg hadde ikke vært der siden mamma døde for over tolv år siden, så det var veldig spesielt. Hytta var akkurat som før. Helt lik utenpå,  samme gardiner og de fleste møblene som jeg kjente fra før. Det ble mye tårer, men jeg er veldig glad for endelig å ha gjort det.  Tror det var en viktig brikke å få på plass i hjertet mitt. ❤ Minnene strømmet på – om turer til Hanekamjuvet og gåturer på bunnen av Sundsbarmvannet når det var tappet helt ned. Bærturer og skiturer….. fjellturer og fisketurer…. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg