Ferien er over for denne gang!

Så er denne ferieuka også over. Det er vemodig å tenke på at neste gang jeg har litt ekstra fri, så er det høst!

Det har vært ei aktiv uke – har vel ca 18.000 skritt i snitt på månedens første 8 dager! Som dere har sett, så er det jo både gåturer, bærturer og fisketurer denne uka har rommet! Dessuten har hytta en stor plen som måtte klippes og veldig støvete stuer som måtte vaskes……

Været kunne absolutt vært bedre, men vi klager ikke! Selvom regn og tåke ikke akkurat er drømme-ute-vær!

Så får vi hive oss over jobbing, og se fram til helger med deilige skauturer hele høsten lang!

24 kommentarer
    1. Fy flate, du er berre heilt RÅ til å gå! 🙂 Eg er ikkje i nærleiken av 18 000, men snittet mitt vil nok gå opp betrakteleg når eg byrjar på jobb att på torsdag… Synd ferien er på hell, men me får prøve å ta med oss dei små gledene i kvardagen, er jo trass alt dei det finst flest av 🙂

    2. Hehe! Tusen takk 🙂 ja, føler meg litt rå…. eller gal, kanskje….. Sant at det er flest hverdager – så man må telle alle lykkelige stunder! Tusen takk for koselig kommentar 🙂 🙂

    3. Enda et nydelig og “velkomponert” foto fra din side. Det er litt trått å begynne igjen etter ferien, men samtidig er det godt å komme i gjenge. Jeg er midt inne i en ferieuke nå.Skal på jobb igjen på fredag men det blir nok mer fri i september når alle “De faste” er tilbake og det er mindre behov for vikar! 😀

    4. Så flott et bilde. 🙂
      Sommeren din høres helt fantastisk ut, du kan ikke akkurat si at det har vært late dager på sofaen..!?! 😀
      Lykke til med jobboppstart:)

    5. WOW, for et nydelig bilde ! Så stemningsfullt 🙂 Får ro i kroppen av det. Nok en gang……vakre Norge ! Her er også ferien over. I morgen er det jobb, blir greit det også. Ser ikke mørkt på det. Men skal ikke jobbe mange dager før jeg skal på et lengre opphold ved en treningsinstitusjon. Jeg ble søkt inn av fastlegen min til en manuellterapeut ved sykehuset, som ønsket i samråd med meg å ta et slikt opphold. Dette etter å ha vært litt sykmeldt i mai / juni pga. ryggsmerter + lyskesmerter. jeg kjenner det innimellom nå også, men er blitt noe bedre. Gleder meg på mye trening også, som det blir her 🙂 Trenger det etter ferie med mye god mat 😉

    6. Å tusen takk for det 🙂 hyggelig 🙂 da er det opp og hoppe…. så spennende med et slikt treningsopphold! Håper du får det flott der! Fin dag til deg!

    7. Da er du vel tilbake på jobb nå. Brett opp armene og sett i gang. :O)
      Og så er det bare å se frem til deilige kvelder og helger. Og kanskje en og annen fridag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg