Ut med frustrasjonen…..

Idag samla jeg opp det meste av motet jeg kunne oppdrive, og ringte skogkontoret tilhørende grunneieren av skogene rundt hytta! Det er slett ikke noe jeg liker å gjøre…..

Hadde kun et enkelt spørsmål; om å få leie nøkkel til en bestemt vei  førstkommende helg! Hadde et ørlite håp om å få ja, men det sluknet fort! De er VELDIG restriktive med nøkler til andre enn de som jobber i systemet, har gjort det tidligere, eller har noen i generasjoner bakover som har jobbet der! Det hjelper IKKE at vi i sin tid kjøpte eiendommen vår av dem….. det hjelper IKKE at jeg begrunnet ønsket utfra helsemessige årsaker….. det hjelper IKKE at vi er der hver eneste helg og at de kjenner oss!

Jeg vet at grunneier ifølge Friluftsloven har rett til å stenge veier for biltrafikk for almennheten – kan disse paragrafene på rams…..

Men jeg ønsket meg det så veldig….. for å komme akkurat til det bestemte stedet og få fatt disse bærene … bare EN gang……

Jaja – det hjelper å klage litt! Jeg skal garantert ikke spørre igjen! Det er bare å gå videre og se glad ut!

Ha en fortreffelig aften – fri for låste bommer!

24 kommentarer

Siste innlegg