Alensom ulv eller flokkdyr?

Er du alensom (IKKE ensom, altså) i mye av det du gjør , eller er du et flokkdyr (glad i å gjøre ting sammen med mange andre)?
Liker du deg godt aleine, eller elsker du store forsamlinger? Trener du aleine, eller i en sal med mange? Hva gir deg mest?

Det er vel ikke så stort sjokk for noen, at jeg trives godt i eget selskap. Trene gjør jeg helst aleine, gå tur er fint i tosomhet! Store forsamlinger er ikke ok…… det elsket jeg før, men fikk antagelig overdose!

Er du som meg, så har du sikkert opplevd blandet forståelse for dette!  Alle skal "lissom" være så sosiale og prate og le til enhver tid! Sånne som meg som trives best ute i skauen på en stubbe, er "annerledes"!

Å, så stolt som jeg er av å være meg! Ingen andre er akkurat sånn…..

Ha en fortreffelig kveld fri fra andres forventninger!

28 kommentarer
    1. Hei! Kjenner meg igjen 🙂 Liker mest turer i fjellet alene, og av og til i andres selskap. Liker godt å trene – trener på Aktiv treningssenter – trener her i grupper og alene 🙂 Jeg velger selv. Jeg er glad i mitt eget selskap 🙂 Ha en flott dag!

    2. Jeg er nok litt som deg…ikke glad i store forsamlinger lenger…blir sliten av for mye inntrykk på en gang :)…men “må”jeg går det helt greit :)) Helt sant er helt ypperlig å være seg selv..ikke noe annet som fungerer i lengden 🙂 Kjempefine bilder også…..

    3. for min del er det nok mest ja takk begge deler :)) siden vi er omgitt av svært høge fjell så liker jeg nok best å gå i dem sammen med andre :)) men nyter også å være alene.Vi er forskjellige og det skal vi respektere 🙂

    4. Jeg er nok ikke så veldig tilhenger av sånne gruppesamlingsopplegg. Men jeg har jo gjennom jobben hatt veldig mye av det. Men kan godt unnvære det 🙂

    5. Jeg er vel til tider et flokkdyr, men trives best i små grupper, og til andre tider vil jeg helst være alene. Det er litt etter dagsformen. Men det å være sosial har hjulpet meg mentalt sett. Når jeg blir nedfor, trekker jeg meg unna og isolerer meg.
      Skal jeg trene, foretrekker jeg det alene. Og som regel går jeg tur alene også. Synes det er fint. Men også kjekt å gå med andre en gang i blant 🙂
      Når jeg er alene på tur, legger jeg bedre merke til ting i naturen. Men har også opplevd folk jeg har gått med, har lurt på om jeg overhodet har hørt hva de akkurat fortalte? 😉 Hihi…Så kanskje alene på tur er best? 😉
      Synes det er kjekt å se innleggene dine fra dine turer…De er fine,og viser at du har kost deg 🙂

    6. Hei, fint bilde av stubbe. Går nok mye på tur alene, men skulle gjerne hatt noen med. Trives i eget selskap, men er koselig å være med andre. Store forsamlinger er både og, men familie, små grupper og ei venninne eller to er noe helt annet. Ha en fin tirsdag.

    7. Alensom – for et godt ord:) Og så herlig å lese at du er så stolt av å være som du er, slikt blir jeg så glad for å lese:D Jeg er nok en fin blanding, tror jeg, for jeg trives både i folkemengder, men trenger også og setter stor pris på å kunne trekke meg tilbake for meg selv og å bare være for meg selv. Men jeg fungerer aller best i selskap med dyrene mine <3 Ute på tur i fjell og skog med Kingsley, det er bare det beste på jord:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg