Regn og vind og guffent!

I dag er det skikkelig guffent vær her i byen…. det regner nærmest vannrett, og det blåser! De øverste bildene er tatt gjennom vinduet for å virkelig slå fast hvor trasig det er ute!

Det nederste bildet er hva jeg drømmer om når sola igjen vil titte fram! Lekkert når sola skinner på klissvått fjell! Blir så fint lys….

Idag er det altså “fint vær ute til å være inne i”!
Men du som “kjenner” meg, vet at frilufta lokker – og det blir uansett en kveldstur seinere idag!

Ha en kos kveld da!

22 kommentarer
    1. Du kommer deg ut uansett du 🙂 Det er bra. JEg får ikke vært ute i hverdagen, for mye jobb. Er bare inne til på ettermiddagen, og så forte seg hjem 😮 Ikke rart piffen forsvinner litt…

    2. Jeg er rå på det….. føler egentlig at det kvikker opp etter åtte timer på jobb! og så er det det der med skritt-telleren da, veit du! 🙂 men er sliten om kvelden altså…. :-);-) :-);-)

    3. Ja, sånt vær er fint å være inne i 😀 Her har det også regnet i dag, hele dagen stort sett. Men jeg har vært ute på tur likevel. Blir ikke så mye knipsing når det er så vått, men fint å gå og la tankene vandre også 🙂 Ble tatt noen bilder med mobilen da. Jeg klarer jo ikke å la være 😉
      God tur hvis du går ut <3

    4. sidelengs regn hørtes ikke godt ut nei,og her har jeg kost meg i sola 🙂 men vi får det nok vi også en dag.
      Men det er jo deilig å være inne en gang iblandt også da

    5. Hehe…. var rimelig ekkelt å gå tur iallfall..
      .. 🙂 men det er deilig å ha vært ute uansett! Vi bytter visst på litt med pent og stygt vær…. summen blir nok lik! 🙂

    6. Det har vært slikt vær i Trøndelag også, men alt i alt den seneste tiden har det vært godt. Vi fikk sommeren på tampen av august, med varme og sol. Da blir ikke høsten tung å gå i møte. Hver dag sin sjarm, bruker jeg å si. Det er ikke en ting som vi er mer opptatt av enn været. Samtidig er det ikke noe en kan gjøre med det. Det bare kommer…..slik er det. Fint med vått fjell med sollys på, det synes jeg også.
      Ha ei god natt og en super morgendag !

    7. …. og i dag er det enda værre.
      En vet at det er veldig vått vær når en bever kommer ruslende over veien når du er på vei til jobb.
      Søte dyr da.

    8. Ekstra koselig når sola titter fram etter en regnværsdag. Det spruter ned her også! Du er nå tøff hvis du begir deg ut i øsende regnvær! Så er det godt å komme inn å fyre opp i ovnen etterpå! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg