Tre ting du (kanskje) ikke vet om meg….

Jeg leser alltid bloggen til renate1981, og for noen dager siden kom ho med en liten (nei, STOR) utfordring! “Fortell 3 ting om deg sjøl som ikke så mange vet…..”

Dette var ikke så lett for meg, men her kommer tre ting :

1.  For 11 år siden veide jeg 25 kg mer enn nå…… 1,62 høy og nære 90 kg….. det blei en stor omlegging med fokus på mat og trening! Det var da jeg begynte å gå – og siden har jeg vært en gåer!

2. Jeg var et ihuga ja-menneske – det var ikke en ting jeg sa nei til! Det være seg turer hit og dit, venninnekvelder, fester, ut med jobben osv osv! Så var det bom stopp, og nå er det mye nei……. Endelig tar jeg hensyn til meg! Men det har tatt lang tid å komme dit…..

3. Jeg har alltid vært veldig forsiktig og konfliktsky – pleier å si at jeg gjemte meg bak noe fram til jeg passerte 30….. Ikke helt der lenger, heldigvis kanskje…. Jeg har lært å stå på egne bein med egne meninger! Jaja – sliter litt med det ennå, men bedring å spore!

Så – det var meg!

Flere som tar utfordringen?

32 kommentarer

Siste innlegg