Svarene mine – del 1: meg

Da er det på tide å svare på endel av spørsmålene jeg fikk! Dette er jo moro…..

Jeg er faktisk født i Sandefjord, men har bodd i Larvik hele mitt voksne liv! Jeg er skilt for endel år siden, og har to voksne unger! En sønn på 21 og ei datter på 18. Jeg jobber som regnskapsfører på et regnskapskontor – har hatt samme type jobb siden jeg var ferdig med 3-årig handelsskole i 1988……

Jeg er stort sett alltid blid og glad – iallfall dersom jeg ikke faller for fristelsen til å tenke for mye! Jeg er veldig tolerant, og glad i de fleste mennesker! Det som gjør meg mest sinna er urettferdighet i samfunnet og mot enkeltpersoner i nærheten av meg!

De to egenskapene jeg er mest stolt av, er nok at jeg er sta til å få gjennomført det jeg vil, og så er jeg snill og god mot de jeg liker. Jeg har noen få, dyrebare venner som betyr enormt!

Det som gjør meg mest glad er faktisk å glede andre,  og det å være i stand til å være så mye på tur og i farta som jeg er!

Jeg synger bare til internt bruk, men jeg har spilt klarinett i korps i 20 år!

Et hyggelig minne som jeg ikke glemmer, er første ferietur til Danmark som voksen. Med god råd og mulighet til å gjøre og kjøpe alt jeg ønsket… helt for første gang!

Så noen stikkord-svar til slutt:

Min favorittmann: er selvfølgelig en varm og snill mann som er glad i å være ute på tur!
Min favorittmiddagsrett: enkelt og greit hjemmelaga kjøttkaker med brun saus, poteter og kålstuing.
Min favorittdessert: sjokoladepudding med krem…..
Favorittmusikk: 80-talls og endel klassisk. Andrea Bocelli er topp….
Favorittfilm: må være romantikk og god handling. “Notting hill” er sett mange ganger….
Favorittkake i jula: berlinerkranser og sandnøtter.
Topp 3 feriesteder: Løkken i Danmark, den norske fjellheimen, hytta.
Beste årstid: HØST.

Dette blei masse informasjon….. Håper dere har kosa dere med det da! I morra kommer del 2 av svarene, og det er alt som handler om blogging!

Klem <3

24 kommentarer
    1. Ja, nå følte jeg at jeg ble bedre kjent med deg….men nesten ikke noe av dette kom som noen BOMBE, for vi viser nok mer av oss sjøl enn vi er klar over – både i innleggene våre og når vi kommenterer. Synes du var modig som ba oss om å komme med spørsmål. Jeg vet ikke om jeg ville ha hatt så mye nytt å tilføye om jeg fikk spørsmål, for jeg har delt ganske mye på bloggen min. 🙂

    2. karidansen: Så koselig sagt…. og vi sier nok mer i bloggen enn vi aner…. hyggelig at du syns jeg var modig, for det følte jeg litt sjøl også….. jeg var veldig spent på spørsmåla! og jeg fikk enormt mange….. klem <3

    3. Tusen takk for at du deler 🙂 Koselig lesning dette.
      Jeg har sett Dirty Dancing over 100 ganger 🙂 hehe min favoritt fra den kom ut.
      Ønsker deg en herlig fredag 🙂

    4. Fint innlegg og nå vet vi mer om deg 🙂 Greit selv om jeg ikke fikk stilt noen spørsmål selv 🙂 Smart med sånne spørsmålsrunder. Jeg har ikke hatt det heller på bloggen, kanskje jeg skulle ha en jeg også 🙂 Ha en fin kveld <3 klem

    5. frodith: Tusen takk, så hyggelig…. Ja, nå kan jeg trygt anbefale deg å gjøre det – dette er moro….. og det kommer jo mer noen dager framover!

    6. Var en del der jeg ikke visste, så blir litt bedre kjent med spørsmålrunde ja. Klarinett er nydelig, jeg spilte trompet i mange år.

    7. Artig å få vite litt mer om deg…flere ting jeg ikke visste her …artig å bli mer kjent med hvordan du er …og hva du liker :)) God natt :))

    8. Det er jo kjempekjekt å lese litt mer om deg 🙂 Blir litt bedre kjent, selv om noe reflekteres jo i bloggen også 🙂
      Må kanskje ha en sånn runde jeg også. Kunne være litt artig 🙂 Ikke minst for å se hva folk spør om 😉 Du har skrevet svarene dine så fint, som en fortelling/presentasjon av deg selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg