En liten bloggers tanker……

Lurer på hvordan de store toppbloggerne har det? Er de sånn som meg? Tenker de som meg?

Våkner de opp om morran og lurer på hvor mange følgere de hadde igår….. hvor mange treff de hadde…… hvilken plass på by-lista (eh… topplista for dem da…..) de er på……. om de har fått noen nye kommentarer. ….

Leser de andres blogger? Koser de seg med å få nye "venner" rundt om i landet? Bryr de seg om andre bloggere….. har de et nettverk sammen?

Klør de seg noen gang i hue og lurer på hva de skal blogge om? Eller om de har noen bra nok bilder til innlegget…. Elsker de blogginga sånn som jeg – eller er det mest en jobb for dem?

Jeg bare spør……….

Klem <3

38 kommentarer
    1. God morgen. Tror de fleste bloggere tenker sånn, eller? Har de veldig mange følgere så er det kanskje et lite press om hele tiden å levere? jeg vet ikke for jeg er en liten nybegynner blogger. Ha en fin dag.

    2. Det har jeg aldri tenkt på og jeg har for mange år siden bestemt meg for at det ikke er noe jeg bryr meg om. Det er fantastisk moro med kommentarer fra dere som er mine bloggvenner, men jeg tenker ikke på det når jeg skriver. Det er bare noe som må ut. Liker bloggen din foresten, jeg har et veldig godt inntrykk av deg som person.

    3. Jo, jeg tror de tenker akkurat sånn jeg. Blogging blir fort en stor del av livet, enten man har få eller mange følgere. For man vil jo fremstå på en ordentlig måte, og da blir det litt tenking da. 🙂 Ha en nydelig dag. <3

    4. Hei du!
      Det viktigste er jo at vi liker å legge ut og dele 🙂 Jeg elsker å dele mine fjellturer og bilder og tenker at NÅ er de vel lei av alle turene mine hehehhe men det er jo det jeg brenner for <3 Vi er vel litt opptatt av hvor mange som sjekker innom, og legger igjen kommentar. Det er veldig gøy å få tilbakemeldinger på det som blir lagt ut.
      Du har nydelige bilder i dag igjen 🙂 FROST! Her hos meg er det pluss grader - sånn fra 9 grader og oppover og skal være slik en ukes tid til ser det ut til på langtidsvarselet 🙂
      Jeg liker bloggen din og vi er ganske like synes jeg ehehehe 🙂 Interessene 🙂
      I dag skal jeg ha meg en sykkeltur har jeg funnet ut, så da kan der jo komme bilder fra den turen også 🙂
      Blogg i vei og vi blogges kjekke du!!!! Ønsker deg en god dag 🙂 Klem!

    5. Jeg vet ikke om jeg ville vært topp-blogger. Det er en masse jobb med det.
      Jeg blogger for de få som gidder kikke innom. Og jeg slipper komme i SE&HØR og VG om jeg skriver noe feil.
      Flotte bilder du har tatt her!

    6. Ja, si det? Jeg er bare en bittteliten blogger i dette samfunnet, men jeg trives med de vennene jeg har omkring meg, og gleder meg hver dag til å titte innom de jeg følger! Blogg er topp. Men hva jeg skal legge ut i dag, vet jeg ikke enda. Jobben kaller først. Ha en strålende dag!

    7. etdiktomdagen: ja, det viktigste er å dele! og det er spennende med kommentarer. jeg er slett ikke lei av turene dine! så gi sykkeltur – gleder meg til å se bildene! <3

    8. Hm, ikke så godt å si. Kanskje du kan spørre alle toppbloggerene? Ja, i tilfelle de “missa” dette innlegget ditt. Du kunne si noe om undersøkelsen etterpå og sammenlignet det med like mange småbloggere. He he, ville blitt et studie. Kanskje du kunne konkludert etterpå..

    9. Ikke godt å vite…..Jeg er lykkelig som liten, og kjenner meg litt igjen i det du skriver!. Synes det er koselig når jeg har hatt mange lesere, men det er ikke mye som skal til før jeg synes det blir SKUMMELT. Har hatt over 100 lesere noen få ganger, og DET synes jeg er MYE sjøl om det er blåbær sammenlignet med de som er på topplista!. Jeg tror du må være ganske sterk for å være “På toppen”. Det kan blåse sterke vinder der oppe! Nydelige bilder av “Frosen jord”.:D

    10. karidansen: jeg er også lykkelig som liten! det meste jeg har hatt er rett under 50…. det syns jeg var mange, hehe! og jeg har høydeskrekk, så til topps skal jeg ikke! Tusen takk for skryt! 🙂

    11. Hehe, ja si det! Jeg er ingen toppblogger, så det vet jeg ikke. Men, jeg selv tenker at jeg skal være tro mot meg selv, og bare blogge om det jeg har LYST til og NÅR jeg har lyst, men så er jeg vel ikke så veldig opptatt av å komme på topplistene heller. Men klart det er gøy med kommentarer og lesere.
      Jeg setter veldig pris på sånne fine bloggere som jeg har funnet i det siste, som skriver om fine ting som opptar meg. Slik som du gjør! 🙂

    12. Å være en toppblogger må være slitsomt,ja en heldagsjobb hi hi iallefall om dei skal svare alle som komenterer 🙂 nei da er det trivligere å ha en fin liten blogg gruppe som en føler en blir godt kjent med 🙂
      Tror bloggen er mer jobb for noen,iallefall dei som tener penger på det

    13. Jeg syns også det er gøy å sjekke hvor mange som har lest..men jeg gjør ikke så mye for å få mange lesere…for da begynner det å bli et forventningspress og det liker jeg ikke 🙂 Tror ikke toppbloggerne er så interessert i å svare på kommentarer og kommenter hos andre som oss “hobbybloggerne “.
      Alltid koselig når det er innlegg og fine bilder fra deg :))))

    14. Jeg liker å ha min lille blogg-krets, jeg liker å bli kjent med bloggvennene i blogg-blokka, jeg liker å finne på tulle-ting og ha gode samtaler med bloggvennene. Jeg liker å se at folk koser seg med besøk hos meg, men jeg vil aldri bli stor med høye lesertall. Jeg kan ha en dag innimellom hvor jeg får noen høye tall, og da mener jeg 150 stykker kanskje…Men så er jeg tilbake og nede på 70-80 igjen, og det er kos nok det 🙂 for de KJENNER jeg 🙂 Tenk det da, DET er kos det. Og foto har blitt min hobby nr 1 etter jeg ble blogger 🙂 Jeg liker GODT bloggen din og bildene dine <3

    15. Tror det er noe som heter at en kan spørre mer enn ti vise kan svare :))).
      Men noen kan nok bli stressa av å tenke på alle som les….kanskje. Litt verre og være på og av med skrivinga. – At det henger over en tanken på at en MÅ produsere… Så slik er det nok like greit å være liten tror jeg :)))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg