Ingen jul uten……

Du har sikkert også endel pynt og tradisjoner som MÅ være der om julen skal bli sånn du ønsker…… (og for deg som trodde jeg bodde ute i skauen hver jul…. å nei da, hehe…..)!

Nissene som mamma har strikka. De bor i et stort flisefat! Veldig viktig at de står på et lett synlig sted…..

Juletreet – ekte norsk gran. Kjøpt av en juletreselger som står ved en matbutikk rett borti gata her. Blir båret hjem slik at jeg slipper alle barnåler i bilen…. MÅ pyntes med den samme gamle pynten hvert eneste år – inklusiv kuler og kurver fra jeg var liten.

Den store nissen, som har bodd hos meg i ti år, og som kommer fram fra glemselen hver første desember.

Alle englene mine – små og store. De bringer bud om kjærlighet og fred!

Juleduken som mamma har brodert og som jeg har arvet! Får tårer i øynene hvert år når den blir lagt på bordet!

Ellers har jeg mange flere små og store nisser….. det bugner!

Nyt dagen da 🎅

26 kommentarer

Siste innlegg