En magisk utfordring!

Magiskliv-Unni har gitt oss en magisk utfordring! Siden jeg er glad i utfordringer, så hiver jeg meg på….. tar alle 5 idag (for det var jo lov……):

1. Hva er magisk med høsten? Fargene er det første som faller meg inn…. og den rene klare lufta! Nydelig!

2. Hva er magisk med meg? Vel….. det er jo så vanskelig å si noe bra om meg sjøl…… men jeg er MEG – på godt og vondt! Og stiller alltid – på magisk vis – opp for de som er rundt meg!

3. Noe magisk jeg gleder meg til. Mange flere høstturer- helst med bål! Koke kaffe, steke pølser….. nyte magien i å være ute!

4. Det mest magiske som har hendt i år. Vel….. vi er fortsatt i tosomhet, og ringene er satt på – det er magisk!

5. Gjøre noe magisk for noen. Jeg prøver å gjøre magiske ting hver dag for å glede andre…. på bloggen, ved å ringe, besøke, være glad! Være meg til enhver tid!

Utfordring i boks –  moro og til ettertanke!

24 kommentarer

Siste innlegg