Utfordring: The blogger tag!

Jeg ble utfordret av dvergpinchereimitthjerte til å svare på spørsmål om bloggen min!

Utfordringer sier jeg sjelden nei til…….

1. Når startet du å blogge?
Bloggen blei født 7.oktober for drøyt 2 år siden!

2. Hva fikk deg til å blogge?
Jeg hadde en veldig skrivekløe, og var veldig glad i å ta bilder….. noe måtte gjøres!

3. Hvilken type ting blogger du om?
Jeg blogger om turer i skog og mark, om ting jeg ser og opplever ute!

4. Beskriv bloggen din med 3 ord:
Natur, opplevelser, bilder!

5. Hva var den første bloggen du fulgte aktivt med på?
Det var bloggen til frodith – vår kjære "blogg-mamma"!

6. Hvor finner du inspirasjonen din til innleggene?
Ute i friluft…… en uuttømmelig kilde….

7. Hva vil du si er den vanskeligste delen med blogginga?
Det må være å øke leser-antallet……

8. Hva synes du er den aller beste delen med å blogge?
Det må være at jeg når ut med det jeg brenner for, og at jeg får hyggelige tilbakemeldinger på innlegga!

9. Hva er dine ambisjoner/mål for bloggen i 2017?
Kose meg med å fortsette å skrive og utvikle meg på fotograferinga!

10. Fortell om ditt beste blogginnlegg eller beste opplevelse.
Det må være første gang jeg feiret bursdag på blogg! Frodith hadde skrevet verdens flotteste innlegg, og dere sendte så mange koselige gratulasjoner!

11. Har du en facebook-side for bloggen din?
Nei……..

12. Hvem sender du utfordringen videre til?
Hmmm…. på denne tida av året….. ja, noe kan man bruke julefreden til da! Jeg utfordrer:
Karidansen.blogg.no
Fruensvilje.blogg.no
Annebe.blogg.no

Førjulsklemmer til dere alle på denne torsdags morgen!

14 kommentarer

Siste innlegg