Et innholdsrikt år er over!

2016 har vært et opplevelsesrikt år….. så mye vi har fått med oss! Her skal dere få se igjen noen minner:

Kanoturer ved Skrim, som her på Ravalsjøen…..
Eksprettisjoner til fots, som hit til Finnvollen……
Orkide-jakt ute i friluft, her ser du Flueblom….

Alle slags vær, etter regnet kom denne flotte regnbuen over Støle-flaket…..
Flere turer i området rundt Gaustatoppen, inkludert en "tindebestigning"……
X antall koselige turer til lille Lauarvann nord for Skrimfjella…..

Flere besøk i Sandågjelet med sine jettegryter og flotte formasjoner….
En tur til Trondheim etter at prinsessa flyttet til studentlivet…..
En morgenstund i Bøkeskogen med en fantastisk soloppgang…..

Larvik i morgengry……
Små, men viktige detaljer å få øye på….
Høsthimmel over Vidaråsen i Andebu…..

MANGE flotte bålturer, som denne ved Hagnes-elva….
Togtur til Stavanger, en flott og annerledes opplevelse…..
Turer langs brygga i Larvik etter lange uker på jobb……

Flere turer rundt Farris – på steder en aldri har vært før…..
Turer til Mølen – både ved havbleike, og som her i begynnelsen av en storm…..
Mange turer til Skrim-området, her fra turen fjerde juledag med isformasjonene….

Kos deg med årets siste dag!
Jeg er så glad for at du leser bloggen min – kanskje hver eneste dag!
Du er verdifull!

Klemmer ❤

12 kommentarer
    1. Flotte bilder! og en herlig oppsummering! ja, et nytt år er snart i gang, og ingen vet hva det bringer! Ha en riktig god dag og godt nytt år til deg! klem

    2. God morgen.Jeg liker så godt denne flotte bloggen og fruen bak den ) og gleder meg til å følge deg i året som kommer.
      Så mange fantastisk flotte opplevelser ute i friluft,her har jeg mye å strekkke meg etter hi hi .Ønsker deg et skikkelig godt nytt og og en helt nydelig nyttårskveld )

    3. fruensvilje: åååå… tusen tusen takk! så koselig…. blir jo helt satt ut! kos deg masse med dagen og kvelden! nå er vi på tur igjen… hihihi….. <3

    4. Ut på tur og aldri sur får jeg et inntrykk av deg for du er helt unik på og ta flotte bilder og være mest mulig ute i friluft.og den roen og gleden en får av det gir en godt humør og livslyst på livet:-) Blir bare så glad av og se alle disse flotte bilder du tar på dine små eller lange turer,og visst vil jeg følge med videre på din frie ferd:-) Så et riktig godt nytt tur år ønsker jeg deg så mye:-)

    5. hobbystuas: inntrykket ditt er nok helt riktig….. det er det som er livet……. tusen tusen takk for alle gode ord! klemmer og godt nytt år <3

    6. Ett bildefint år er over. Så håper vi at dette blir ett vel så bra år.
      Håper du får en masse flotte turer og koser deg masse! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg