Det er no’ gæern’t med vinter’n!

Det må jo være no’ gæern’t med vinter’n når det nesten ikke er snø midt i januar!
Er du ikke enig?

Det er jo noe rart når grass og knopper titter fram på denne tida av året……

Ifjor så det sånn ut! Hvitt og vakkert….. landskapet sov under et nydelig, reint og hvitt teppe… 

Men – mye kan fortsatt skje…….

Og jeg er jo egentlig glad for at det er noe gæern’t….. det er jo sååååå mye lettere å gå og gå! Slipper å tenke på vassing og glatt føre!

Kos deg idag! Det skal jeg…. det er HÆLJ!

24 kommentarer
    1. Det vakre og stille vinterteppet mangler mange steder i landet har jeg hørt. Her på min kant av landet, har vi den vanlige våte og svarte vinteren. Men også her hender det at det kommer noen hvite flak i et par uker 😉 Men har til gode å se det til nå denne vinteren. I går så jeg at rabarbraen har begynt å spire, så ja, noe er galt. Ingen tvil om det. Kanskje jeg kan høste rabarbra til Påske i år?
      Uansett vær, ønsker deg en fin dag, og en god tur hvis du skal ut å gå 🙂
      Klem

    2. Ja det er virkelig noe gærnt med vinteren..men gjør ikke meg så mye heller..Vi hadde noen dager med flott snødekt natur..og vi kan jo bare dra til fjells..så får vi masse snø vist vi vil…MEN jeg tror også det ikke er helt over enda..beklagligvis..for da varer vinteren så lenge..vist det kommer haugevis med snø nå..så vi krysser fingre for at det ikke skjer.. Ha en god dag! og god helg!

    3. så nydelige bilder.Det kan ikke fornektes att snøen gjør naturen vakker,men jeg liker no denne unormale vinteren jeg også ,bare vinteren ikke bestemmer seg for å plutselig dukke opp i mars april )

    4. Savner litt snø jeg også. Er så mye lysere og koseligere da.
      Og så blir våren enda bedre også. Ha en deilig helg ute i det fri.

    5. Her er det helt grønt og sol som varmer litt i dag. En merkelig vinter, men som du sier er det flott å gå tur. Her ble det skogstur i dag med fuglesang. Ha en vakker helg 🙂 Nydelige bilder fra i år og i fjor!

    6. Eva: Jeg har vært ute og gått, vet du – og hoggi trær i skauen! Hmmm – rabarbra til påske kan jo være spennende…. litt unaturlig, men dog! Klem 🙂

    7. natheless: Tusen, tusen takk! Har vært i skauen idag – og jobba…. med motorsag (ikke jeg da)… og jeg har lempa kvist – og trær på hengeren som skal bli deilig varmende ved! Kos deg med helga! Klemmer <3

    8. Savner snøen ja ;o Liker ikke at det skal regne ;o Og så fryser det på, slik at det blir holke, da vil jeg heller ha litt snø ja 😛 Men ikke stort vi kan gjøre med det nei 🙂

    9. Ja, vi må se det positive, altså at det er mye lettere å ta seg fram til fots! Håper det ikke kommer et vanvittig lass med snø i mars – hvis det nesten ikke har kommet noe før den tid! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg