Legg på kjetting……

…….og kom deg ut uansett føre…..!

Jeg tenkte bare å slå et slag for skikkelige brodder! (ikke sponset innlegg altså)!

Disse broddene er uunnværlige på skautur nå i disse tider! Uten snø, og med annenhver dag varmt og kaldt, er det "rotte-glatt" også i skauen!

Som du ser, så er broddene laget for terreng-bruk! Solide kjettinger og skikkelig langpigg! Med andre ord ikke til asfalt og byvandring!

Finnes faktisk i dame og herre-farge! Morsomt….

Og du – det er ikke teit å gå med brodder….. bare veldig trygt og behagelig!

Bruker du brodder når det er glatt?

26 kommentarer
    1. Ja det er helt nødvendig nå om dagen…Har ikke disse store her..men den til tåtuppen…hjelper å ha litt feste..Men kjøpte noen fine i fjor..men de finner jeg jo ikke…så må kanskje ut å kjøpe nye..for jeg sliter med å få de på skoen..er så stiv, så det å bøye seg ned er ikke så lett..så når jeg skal rett ut på tur, uten å kjøre bil først..så settes de på hjemme før jeg tar på sko…men sliter vist jeg må ta av eller på underveis.. Ha en god dag!

    2. Så fine med kjetting. De hadde jeg ikke sett før. Jeg har brodder for asfalt, men det er sjelden jeg tar de på. Her saltes det og strøs med sand. Men noen dager bare må man for ikke å skli nedover bakkene. I skogen har det ikke vært nødvendig, for det er sjelden glatt der inne heldigvis. Men jeg sier Yes, brodder er for alle! 🙂

    3. Jada klart jeg har brodder! Og jeg har brukt dem noen ganger denne vinteren. Vi har ikke hatt så mye snø og is, men fire- fem dager har jeg hatt dem på. Mine egner seg også bare til utebruk, ingen kjøpesenter eller nærbutikk. Før tenkte jeg at det bare var “gamle damer” som brukte brodder, og så gikk jeg som en 100 åring selv fordi jeg var så redd for å falle…. Hvor dumt var ikke det, liksom. Så jeg har tatt til fornuft, bedre å føle seg trygg enn som “Bambi på isen” 🙂

    4. Eg har faktisk vurdert å kjøpe brodder til tider, men har liksom ikke kommet så langt… men er absolutt noe man burde hatt i kvar ein heim 😛
      Ønsker deg en fin kveld 🙂

    5. jeg har terrengsko ferdige med pigger under hi hi så det bruker jeg om behovet er der ja helt klart )) var virkelig flotte deres da,ingen vits i å resikere beinbrudd unødvendig

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Jepp, det er helt sikkert! Brodder er tungt å få på ute – det er jeg enig i! Men – en må lide for å gå trygt 🙂

    7. Ja, jeg bruker brodder….finns ikke noe som er flaut med det. Ikke alle er like gode, noen er vanskelige å få på. Men disse så skikkelig solide ute…..og de er lette å få på?

    8. BforB: Da er du også flink! Og det er selvfølgelig ikke noe å være flau over! Noen går jo i stykker med en gang…. men disse er solide – og enkle å få på! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg