Det der været altså……!

Hva i all verden…….?…..

En dag med vinter – med snø og litt kulde……

En dag med regn og yr – snøen forsvinner i varmegradene…..

En dag med tåke så du nesten ikke ser hånda for deg……

En dag da det er fint vær ute til å være inne i……

En dag med sol fra skyfri himmel…..

Og så begynner vi forfra igjen!

Men hva gjør vel det?

Været kan vi ikke styre, men vi er ansvarlig for vårt eget humør…… så ut med oss – kjenne været bite oss i kinna, og nyyyyyte!

Husk at denne dag må du ta vare på……!

22 kommentarer
    1. Ikke sant 🙂 Ingen dag er lik <3
      Bare å gripe om den og gjøre det beste ut av dagen selv om det er ganske frustrerende til tider at veret ikke kan bestemme seg. Er det vinter????? Er det vår????? Hmmmmmmmmmm bare regn ja???
      I dag er det nydellig her på disse kanter og MÅ ut å nyte <3
      klem

    2. Hehe… ja, det været det været… slik har det vært mye her i Bergen og. Litt kaldt en dag, fint vær en dag, så overskyet og grått, så kommer regnet osv osv…. 😉
      Jaja! Sånn er det bare 🙂
      Ønsker deg en super lørdag <3 😀

    3. Ja denne vinteren har det blitt enda mer værprat en ellers..for jammen har det skiftet fort ja! Man kan jo se det positive, at man vår variert vær og vet aldri hva dagen bringer.. Flotte bilder! Ha en flott dag! Her har vi tåkedagen..men skal ut å ta litt nærbilder..så går det bra..:-)

    4. Denne vinteren er spesiell og langt fra slik en kan huske fra mine barnedager da en var ute på ski fra morgen til sene kvelden. Men den tåken som er nå er langt fra behagelig. Så jeg fristes ikke til og gå og være ute i dag,kun en snartur på butikken. Men du er friluftmesteren selv så kan tenke meg du kommer deg ut.-) Så ha en riktig fin dag og helg videre.-))

    5. Vi må ta vare på dagen slik den er ja..:)) Også kommer det jo alltid noen dager med blå himmel og strålende sol også…heldigvis :)) Klem <3

    6. Været kan vi ikke gjøre noe med, så det er bare å kle seg etter været. Her startet dagen med sol, men jeg hadde bestemt meg for å bake brød. Nå på ettermiddagen kommer det noen regndråper, men neste uke skal visst bli fin og tørr 🙂 Da skal jeg bare nyte.
      Bildene dine er fine og viser godt hvordan været forandrer seg. Det er egentlig ganske fascinerende 🙂

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: hehe, ja været er et stort samtaleemne nå! Her har det regnt, nå snør det…… håper du har kosa deg med dagen da! Klem 🙂

    8. Hobbystua: Nei, når jeg var liten, var det snø om vinteren…. friluftsmester, hmmm – tusen takk for det! Det forplikter, så jeg har seff vært ute og gått idag! Ha en kos kveld og helg videre! 🙂

    9. margarites: Jepp – det er bare å kle seg. Her har vi ikke sett snurten av sol, men har vært ute likevel, i regn, sludd og snø! Tusen takk – så koselig 🙂

    10. Nydelige bilder og inspirerende tekst! Det eneste som holder meg inne er stålholke. Jeg har brodder, men det er bare til bruk for korte turer synes jeg da. Men i dag er det bare veier der ute! Jepp, det blir nok en spasertur uansett vær. Nyt dagen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg