Vinter i Kjærra fossepark!

Disse bildene blei tatt for ei drøy uke siden, mens det ennå var vinter her i området!

Syns bildet over blei litt morsomt! Så blå himmel på installasjonen, og så grå himmel på bildet mitt……

Sola prøvde så godt den kunne å komme gjennom det tjukke skydekket… det blei vel egentlig med forsøket! Vi fikk aldri kjenne solvarme den dagen….!

Det var mye av både is og vann, og mange flotte motiver! En blir lissom aldri ferdig med Kjærra! Jeg har jo hatt innlegg derfra tidligere også – som du kanskje husker, så er det Numedalslågen som fosser forbi her!

Blei litt overrasket over den grønnaktige isen! Vet ikke helt hvorfor den har en slik isbre-farge…… vet du?

Ha en super dag, da! Nyyyyt!

20 kommentarer
    1. nydelige bilder,ja det ser ut som et vakkert sted ) merkelig att du ikke fikk frem den blå himmelen,men det var uansett et utrolig vakkert bilde tatt av deg da )

    2. Så flott det er der! ja foss og vann er og blir vakkert! Står det bildet med blåhimmel på plakat der? klarte ikke å se på bildet om du har satt det inne, eller om det står der? hihih..Flotte bilder! Ha en flott ny dag!

    3. Fine bilder. Vann er fascinerende, og kanskje enda mer for oss som fotograferer. Jeg er mest i kyststrøkene jeg da, og henger ut av båten når vi er på sjøen. Prøver å ta bilde av bølger, det er forresten veldig vanskelig. De ser aldri så store ut som de virkelig er. Eller så er det meg som ikke har knekt koden enda. ;o) Og da må jeg jo være særdeles treig, for jeg har hatt foto som hobby siden jeg var 8 år.

    4. Mye nydelige motiver om vinteren. Tror isen er grønn fordi det ikke er noe forurensning av noe slag. Her har regnet bøttet ned, så det er godt en har litt snøbilder i backup for publisering… Blir jo gjerne noen til overs når en tar noen 100 bilder gjennom uka 😉

    5. Man blir aldri lei av sånne fine bilder, noen motiver må man bare ta igjen og igjen 🙂 Isen blir i alle farger her i byen synes jeg 🙂 Gul, blå osv 🙂

    6. Marit: Tusen takk for det! Vann er topp for fotografering, ja! Da har du jammen hatt den hobbyen lenge! Jeg har ikke holdt på så lenge, og lærer stadig noe nytt! Men – er det ikke sånn at noe kun gjør seg best i virkeligheten da? kanskje bølger er en sånn ting…. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg