En helt vanlig hverdagstur!

Jeg var litt sliten etter jobb igår, og hadde litt tungt for å bestemme meg for hva jeg skulle gjøre!

Det endte med et besøk på grava til mamman min, etterfulgt av en rundtur jeg ikke hadde gått tidligere!

Hjertet fant jeg på veien…..!

Jeg gikk mellom åker, eng, gårder og sjø….. mange gode dufter møtte meg!
Den sommerlige lukta av nyperoser var en av dem…..!

Lukta av saltvann og sjø vekker barndomsminner…….!

…..det samme gjør lukta av modent og struttende korn, klart for tresking!

Hvor ofte har jeg ikke sett onkel sin John Deere med henger full av korn bak…. klargjort for å kjøre til kornmottaket i Larvik! (bildet viser bare en ekvipasje jeg fant på veien…..)! Minner strømmet på….!

Det var godt å gå den turen, ja!

God fredag ❤

24 kommentarer

Siste innlegg