Helga flagra avsted…..!

Nå tenker jeg du er kjempespent??? Ja, på hvordan det gikk på markedet….! Vel….. salget gikk mye bedre søndag enn lørdag….!
Men du kan si det sånn at overskuddet vårt tilsvarer nøyaktig 5 wiener for en tier på CircleK! Men det var topp uansett altså…..! Ingen depping…

Nok om det – helga har flagra avsted som en vilter sommerfugl……! 

En vakker blåvinge, veldig sky og urolig! Tenk at den satt stille nok til at jeg rakk å knipse.. …

Og en like vakker gullvinge… enda mer flagrende enn den blå slektningen…..!

Jeg blir jammen aldri lei av sommerfugler!

Nyt den nye uka med alle sine nye muligheter!

18 kommentarer
    1. greit å ikke deppe og dere fikk solgt noe og sitter ikke igjen med underskudd,og hvem hvet kanskje noen blir solgt en annen dag :=) hvis ikke har der fine gaver ferdige til jul.
      Sommrfugler er vakre,no ser jeg ikke noe særlig av dem her,har sett 1 :)) men har vel ikke sett etter dem heller eg da for det er litt regn hver dag hos oss for tiden 🙂

    2. Så bra det ble noe salg! og man kan nok ikke regne med så mye overskudd nei..Sånn er det for alle som starter opp med noe kunstnersisk..men gøy å være i gang! Sommerfugler..herlig! flott bilder!

    3. Så flott at det ble litt salg da, og “salgsboden” så fin ut:-) Nå har du gjort det en gang og da blir det nok lettere å bli med på noe lignende igjen, synes du var modig. Flotte sommerfuglbilder!

    4. fruensvilje: Hihi – nei depping er bare slitsomt! Og det kan tenkes at det blir et salg på meg allerede i morra…. julegaver blir det nok også nå ja! Hmmm… sommerfuglene forsvinner vel snart helt – trist, for de er så flotte! Klem 🙂

    5. Marianne: Tusen takk for det – ja, det var så moro uansett! Takk for at du syns jeg var modig – jeg følte meg nemlig veldig det….. Tusen takk!

    6. frodith: Å tusen takk… hihi…. vet ikke – jeg bare gir meg aldri… ligger på magen i grasset ferdig zooma til de kommer på en ny visitt…. klemmer <3

    7. Ja det viktigste – syns nå jeg, da – er at du faktisk TURTE å komme deg ut av komfortsonen din – og at du kosa deg. Hadde jo selvfølgelig vært moro å tjent litt – men det tar du igjen neste gang 😉 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg