På jakt etter høstfarger!

Gårsdagens kveldstur gikk til Bøkeskogen…..!

Egentlig på jakt etter høstfarger, men skauen var fortsatt akk så grønn!

Noen ytterst få løv med farger som minnet om høst, klarte jeg til slutt å oppdrive!

Og sola som skinte så vakkert da jeg gikk hjemmefra, hadde gjemt seg godt bak ei diger sky….. uflaks!

Uansett en deilig tur da! Det er aldri feil å komme seg innom Bøkeskogen!

Det er stillhet og ro under trekronene!

Helga er nær…… frøkna er fri fra jobb om få timer!

Klem ❤

12 kommentarer
    1. ja der var det fortsatt grønt,men ser masse løv på bakken,får håpe ikke all løv faller før dei får skinne i gullt :)) håper du får en superfin helg

    2. Ja det er store forskjeller med høstfarger fra her til der…Selv her på Hurum er det noen steder grønt og fint..mens andre steder fritt for blader på trærne..Men høsten er helt klart på vei… Ha en god dag og nyt helgen! flotte bilder!

    3. Høsten er kjempe fin synes jeg. Med varme farger, og den klare lufta som følger med.
      Her har høstfargene kommet i løpet av siste uka, så jeg må vel ut å fange noen jeg også snart.
      Ønsker deg en fin helg.

    4. annebe: Tusen takk skal du ha for det! Fargene kommer nok snart! Du får ta deg en tur til Larvik, så kan vi ta oss en liten tur der! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg