Så høye og flotte!

De var sikkert nesten to meter høye, stråa som sto langs stien ute på Bøvre!

Vi snakker skjærgård og våtmarksområde…..!

Vakre og myke og mange – som en kornåker med forvokst korn.. …!

Fascinerende for oss tobeinte, og for en mengde forskjellige øyenstikkere! De svermet rundt der……

Det ideelle hadde jo vært å fått bilde av øyenstikker på strå i motlys….. vel…. det eneste stedet de satt stille lenge nok, var på oss…….

Og du – HUSK Å SENDE INN BIDRAG TIL KONKURRANSEN IDAG FØR KLOKKA 17 ❤

26 kommentarer
    1. Så flotte bilder…øyenstikkeren er som oftes i farta ja…du fikk fine bilder her da…ha en god kveld!

    2. Så fine bilder. Det er magisk når man får motlys og virkelig ser skjønnheten i det hele 🙂
      Øyenstikkere er sikke så ofte jeg ser, og veldig fascinerende 🙂 Men vanskelig å ta bilde av, for de svinser jo rundt hele tiden 🙂
      Neste gang jeg ser noen, skal jeg forsøke å velge sportsfunksjonen på kameraet mitt. Kanskje det vil gå bedre 🙂
      Bidrag er innsendt, og jeg gleder meg til å se alle når du presenterer dem 😀
      Ha en flott dag <3

    3. Fiiiine bilder. Var livredd øyenstikker da jeg var liten! Innbilte meg at de gikk etter øynene. Noen må jo ha fortalt/skremt meg med det en gang… Var mange øyenstikker en spesiell plass i Baneheia, der vi bada som små. Husker hvor redd jeg var da vi måtte forbi der.

    4. Ååååh…ELSKER øyenstikkere, og jeg drømmer og fantaserer om å ta skikkelige bilder av de – noe som de sikkert har skjønt, for det ser ut til at de skyr meg som pesten når jeg kommer snikende med kamera, hehe =P Fantastisk flotte bilder <3

    5. Eva: Tusen takk for så koselig tilbakemelding! Motlys er max….. Jeg liker de vanskelige øyestikkerne – de er så flotte! Håper du får noen fine bilder av dem en gang! Ja, nå er det snart presentasjon av alle bildene – i morra tidlig kommer de! Klem <3

    6. Helene: Å du er toppen, ja, de er toppers rett og slett! Jeg drømmer også om det….. best å ikke si det høyt, så de ikke fyker avsted….. Tusen, tusen takk 🙂

    7. maiken: Hihi, ja, det er det nok flere som hadde blitt! Jeg derimot lurte veldig på åssen jeg skulle få vridd kamera i posisjon uten å skremme dem vekk…… hehe! Tusen , tusen takk 🙂

    8. Jeg rakk ikke konkurransen din dessverre, men jeg fikk heldigvis med meg dine fine bilder her i sola. De beste bilder av øyestikker, får du når den er død, he-he! I alle fall rolig da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg