Et lite dryss av snø!

Naturen går vært litt trist og våt de siste ukene! Helgas lille dryss av snø, har hjulpet litt på det!

"Nysnøen laver ned, alt hva du kan se, er det hvite teppet over alt……"!

Til og med den lille kjuka har fått en lekker vinterhatt!

Speilet har fått hvit ramme – ei ramme  som passer godt til speilbildet av skauen i novembersol!

Vel er jeg ikke så overs glad i snø, men det blir så lyst og trivelig med noen få centimeter!

Er du glad i snø i små mengder? Eller er du av dem som aldri får nok snø?

20 kommentarer
    1. Flotte bilder. Jeg liker snø og det kan gjerne komme en del av den.
      Så kan den få ligge en stund også. Det er så kjedelig når den smelter med en gang og vi bare får slaps og is.

    2. Jeg er nok som deg…glad i det lille fine laget som kommer av snø..Mye snø er bare pes og jobb…Jeg har alltid sagt at om det kom et lite tynt lag snø, og det ble liggende..ja da hadde det vært helt flott…men som regel regner det lille bort, og vi får bare slafs og søle…Flotte bilder og ha en god dag!

    3. Snø i veldig små mengder gjør helt klart dagen litt lysere og triveligere 🙂 Flotte bilder 😀 Det du kaller Kjuka, kaller jeg UFO-krasj 😛 ha ha

    4. Vakkert 🙂 liker litt snø ja..men ikke mengder.. I morgen er det meldt snø her..så mildere og regn..og så fryser det vel på tenker jeg..hehe..
      Har sett fine bilder fra osloturen også :)) Klem <3

    5. Jeg er ikke sånn veldig glad i snø, men jeg synes det er fint om det blir liggende. (Her blir det som regel sørpe etter en til to dager) Men det blir veldig lyst og fint og det liker jeg, bare ikke glatte veier. Ellers så skjønner jeg på teksten din at du også har hørt på Dollie i ungdommen, jeg hadde den sangen på LP 🙂

    6. Herlige bilder! ♥ Helt greit med vinter så lenge sprengkulda holder seg unna .:-D Ønsker deg en finfin tirsdagskveld:-D Stor vinterklem ♥♥

    7. Sonja: Tusen takk for det! Hmmmm – da er du gladere i snø enn hva jeg er, men jeg er enig i at det som først kommer gjerne kan ligge ei stund! 🙂

    8. Ja takk til snø som kan ligge på bakken en stund uten å bli til bare slapsevann.
      Mangelvare det på mine kanter….:)
      Jeg er aller mest glad i snø fordi alt blir så mye lysere….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg