En hvit jul på plass!

Igår kom snøen…. så blei det (iallfall delvis) hvit jul her også!

Det er jammenimeg pent – alt blir jo så lyst og trivelig!

Er ikke så helt sikker på om disse kuene setter så stor pris på snø? Uansett så er de frittgående, og går ute hele vinteren! Så de må nok vende seg til det hvite og kalde……!

…..joda….. jeg ser høyspentledningene i høyre bildekant….. og joda, jeg hater ledninger på bilder.. …! Men – en kan jo ikke få alt for en femmer heller!

Kos deg med denne dagen også da!

14 kommentarer
    1. Du verden… og her har snøfreser gått på høygir… 😀 Men forskjell skal det jo være 🙂 ,, Herlig profilbilde.. forresten 🙂 Det la jeg merke til først nå 🙂

    2. Blei pent med det hvite ja..og i stad var det sol og blå himmel her også :)) Flotte bilder og det med kuene i ulike farger var artig… syns ikke de så helt fornøyde ut jeg..hehe.. Klem <3

    3. Hhehe..var som høre meg…for jeg liker heller ikke disse dumme ledningen som sniker seg inn på bilder….hihihi..Snøen kan godt legge seg og bli..men da får den bli hard, men ikke is, og ikke komme i metervis…ha en god kveld! Flotte bilder! med og uten ledning!

    4. dedicat: Hihi, ja det er litt forskjell i detta landet vårt! Og du er den første som kommenterer det nye profilbildet! Tommelen opp! Bildet er tatt i et digert plastrør fra Vestfold Plastindustri….. kult, ikke sant? 🙂

    5. Toini: Hihi… kult…. Haaater ledninger! Ja, nå kan godt den snøen bli! men det trenger ikke komme mer! Tusen takk – og god kveld til dere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg