Nostalgi fra en svunnen tid!

Vel…. dette lille vinduet har jo egentlig verdens søteste gardin, syns jeg! Men den er kanskje litt sliten og fuktskadet….! Blonder er nostalgi….!

Disse stuegardinene har nok hengt der siden de var topp moderne for sååå mange år siden!

Og kjøkkengardinene som før var kritt hvite med sin rosa kappe, er nå bare en skygge av seg selv!

Jeg lukker øynene og tenker meg at det har bodd et eldre par i huset, kanskje bare en av dem aleine til slutt! Alt henger der som det gjorde da stedet ble forlatt for kanskje femti år siden!

Nostalgi…… ❤

20 kommentarer
    1. Ja blonder er virkelig nostalgi..liker blonder i interiør rundt meg i nåtid også..men alt med måte 😉 Har fått titta igjennom innlegg fra deg, som jeg har missa de siste dagene – og du skuffer ikke – like flotte som vanlig <3 Ha en nydelig lille nyttårsaften, da =) Klemz

    2. Fine bilder, og blonder. Ikke mye blondegardiner å skue nå for tia. Hadde ei blondekappe på stuegardinene en gang i tiden, i den aller første leiligheten etter barndomshjemmet. Jeg var 18 og han jeg ble gift med 20! Åsså blonder da … *hjelp*

    3. frodith: Hihi, jeg finner dem på mange rare steder egentlig! Akkurat her har vi vært tidligere også – lengst inne på en laaang grusvei langt utafor sivilisasjonen. Men i hjertet av Vestfold! Tusen takk – klemmer <3

    4. Helene: Ja, det er nostalgi – men elsker blonder og bruker dem mye…… å tusen takk skal du ha for koselige ord! Ha en nydelig lille nyttårsaften du også! <3<3<3 klemmer

    5. Marit: Tusen takk skal du ha ! Nei, det er lite av det, men jeg har fortsatt… hihi… og jeg elsker dem….. så der er vi litt forskjellig! Klem <3

    6. Jeg blir bare trist når jeg finner forlatte hus og hytter som kunne vært noens hjem. Jeg synes det er så synd at vi har så mange forlatte hus rundt omkring.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg