Om blogglivet og navnet mitt!

Hvordan lever du ditt bloggliv?
Jeg skriver alltid neste dags blogg kvelden før (noen mener nok det er juks, men for meg er det praktisk)……
Så bruker jeg nok en times tid hver kveld på å svare på kommentarer, og lese bloggene jeg følger…. (Og kommentere litt, selvsagt…..)!

Noen ganger er det konkurranser eller utfordringer jeg vil være med på – andre ganger blir jeg nysgjerrig inspirert….. det siste skjedde igår kveld da jeg leste bloggen til Mette, etdiktomdagen….

Hun hadde googlet navnet sitt på bøker som er gitt ut…. og det ville jeg også….. her ser du hva jeg fant:

Sangbøker av MARGRETHE Munthe er det mange av…. De har jeg jo vokst opp med….!

Historien om MARGRETE den 1. Den første regjerende dronning i Norden (henne så vi jo en utstilling om i erkebispegården i Trondheim, da vi var der)!

Blir mye dronning MARGRETHE  her….. men har man dronningnavn så…!

Denne her er vel litt spesiell kanskje….. men dog skrevet av en MARGRETHE…..!

Så denne veldig faglige boka – litt morsomt siden jeg jobber med økonomi og regnskap…..!

Takk for inspirasjonen, Mette! Dette var gøy….! Så er det også litt stas at både Mette og Margrethe er av gresk opprinnelse, og at vi begge derfor betyr PERLE! ❤

14 kommentarer
    1. Jeg skriver også på kvelden, morgeninnlegget. Jeg har ikke mulighet til annet. Skal tross alt på jobb også 🙂 Morsomt med navne-greiene 🙂

    2. Det er litt mer tilfeldig med meg. Jeg har ikke innlegg hver dag, skriver avhengig av aktiviteter og da kan et innlegg ta flere dager før det er klart. Men ser ikke noe galt i å skrive dagen før. Artig med navn-google tingen 🙂

    3. Hei på deg kjekke du 😀
      Ja vi er to perler vi 🙂 hehehe
      Det er bra vi kan engasjere og inspirere hverandre!!
      Fint innlegg med bøkene og navnet ditt.
      Jeg er litt slik at jeg skriver dagens samme dag. Bruker bilder fra samme dag. Men kan også forberede innlegg og legge i arkivet – da jeg kan komme med ideer for innlegg utover turene mine og slikt 🙂
      Ønsker deg en herlig dag!!!
      klem

    4. så artig å ha så mange bøker skrevet av Margrethe da := og att du og Mette er perler hi hi ,to skjønne perler tør jeg påstå.
      Jeg er jo fri som fuglen her jeg går alene det meste av tiden,så mine innlegg og komentarer tar jeg litt gjennom hele dagen :=)

    5. Så herlig…jeg skal se om jeg får googlet mitt jeg også…tror ikke jeg finner så mye..hihih…ja du har kongelig navn..da blir det sånn…Ha en god ny dag og kos deg i helgen!

    6. Etdiktomdagen: Hei du – takk for koselig kommentar! Ja, vi er perler…. og det er hyggelig å være to da! Tusen takk…. vi skriver litt på hver vår måte – det er spennende! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg