Uti min hage…..!

……ligger det fortsatt snø noen steder! Det er bare ei uke siden alt fortsatt var snødekt og hvitt!

Rabarbraen min spirer….. den pleier å bli stor og god! Mer enn nok til alle rundt meg som ønsker å få……!

Det jeg har mest av på plenen akkurat  nå, er grus…….!
Hvert eneste år har snømåkinga mi servert meg massevis av grus på plenen! Jeg har en jobb å gjøre…..!

På trappa har jeg iallfall pynta med litt farger! Etterhvert skal det bli flere glade planter rundtomkring!
Det har jo tross alt bare vært vår i ei uke……!

Ja en super vårdag! 🌼

16 kommentarer
    1. det forandrer seg fort ute nå ja,jeg raket litt i går,men enkelte steder er det vått og da må rakingen utsettes til alt er tørt,men mye fikk jeg bort.Vakker beplanting på trappa,jeg kjøpte stemor for tidlig og glemte å passe dem,dei døde for meg :=) skal nok snart fylle opp med glade farger her også,ha en fin dag,her blir det frisør om et par timer :=)

    2. Ja det har gått fort, når det først begynte å våres…Her forsvant også siste rest av snø i går…Herlig! Flotte vårlige bilder og du må ha en god ny dag!

    3. Det kommer seg, det kommer seg….
      Jeg kjente det i munnen når jeg bare leste ordet rabarbra. Man må ha så veeeldig mye sukker for at det skal bli noe godt….:)

    4. Flotte vårblomster i krukken! For tidlig for de fleste blomster enda. Herlig å se at det spirer, det blir det blir! Det er nok noe å gjøre da ja, med stein og grus utover plenen. Nei, med hage og hus blir en aldri arbeidsledig i alle fall, he-he 🙂

    5. Moro når det begynner å spire i hagen.. det savner jeg fra vi bodde i huset , særlig når Peonen begynte å komme frem.. :)) Koselig på trappa di også..<3<3

    6. Akkurat ja.. ja noen er enda bittelitt snø enkelte steder… Men jeg ble faktisk overrasket hvor mye det hadde tina mens vi var i Tromsø. Så om ikke lenge så kan jeg si: Nå har jeg en bitteliten barflekk her et sted 😀 Det blir stas 😀

    7. fruensvilje.blogg .no: Ja, nå går det virkelig unna! Raking går nok kanskje an her snart….. tusen takk – jeg venta litt lenge med å kjøpe, så nå går det nok bra! Klem <3

    8. maiken: Det gjør det……. hehe, MASSE sukker…… en kopp med sukker til å dyppe i…. det hadde jeg da jeg var liten, og det fikk ungane mine også…!

    9. dedicat: Hmmmm…. forskjell fra oss til dere, ja….. godt det tiner mer og mer, og du gleder deg nok veldig til barflekker! Det blir toppen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg