Om å villcampe!

Det er jo fordeler og ulemper med det meste…..

Når man liker best å "villcampe", er det flust av begge deler!

Ulempene først da……:

Ofte dårlig mobildekning pga dype skoger og høye fjell…..
Ofte ikke internett pga det samme….
Vanskelig å finne plass som faller i smak…..
Må "overleve" på det en har…..
Ikke strøm…..

Så var det fordelene:

Ikke så mye folk samla, stort sett….
Den perfekte idyll kan finnes…..
Du får oppleve perler ikke alle andre oppdager…..
Det er ikke noe “opplegg”……
Du kan stoppe når du ikke orker å kjøre mer….. (ja, hvis du finner en plass raskt, da……)!

Hva liker du best? 🌞

Idag skal frkutifriluft og prinsessa ut på jentetur…… 🌞 gjett hva vi skal…..

14 kommentarer
    1. god morgen.Vi har villcampa og vi har lagt oss inn på camping,nå liker jeg best det siste,men om en er to som reiser ilag er det helt ok å villcampe en og annen natt da :=) vi liker strøm og en skikkelig dusj,vår bobil har jo ikke egen dusjkabinett så dusjen har vi ikke prøvd på tur ennå

    2. Jeg liker best, og har et stort ønske om å villcampe mer…Elsker flotte tjern med naturen rundt…Men vi gjør det sjeldent..eller så si aldri…Men det er litt koselig å se folk også..jeg sitter jo mye alene på hverdagen….Så..jatakk…begge deler….hihih

    3. Er aldri på campingtur jeg. Men jeg er mye på dagstur her på øya. Liker steder det er rolig 🙂 og så går jeg til byen når jeg vil se folk…

    4. Jeg er nok ingen camper, vi har ei gammel campingvogn som blir brukt på Dansefestivalen og som ekstra overnattingsplass på setra, det er det.

    5. Jeg liker å være uten nett i stille og rolige omgivelser. Samtidig så reiser vi jo i bobil så helt utenfor “alfarvei” dra vi ikke. Både campinger og bobilplasser er helt ok, men det er greit at det er litt ok turområde eller fine steder å gå fra der vi overnatter. Jeg er ikke noe teltmenneske lenger 🙂

    6. margarites: ja, det er deilig….. vi er nok litt ute på skauen fortsatt, det må være turmuligheter, og telt er ikke fortid foreløpig det heller! Klem:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg