Kamuflert, eller ikke?

Det er i grunn to måter å leve livet på….(sånn grovt sett da)!

….. enten kamuflert, som "et grått skjørt" som det heter!
Ikke stikke snuta fram, ikke rope høyere enn andre! Holde meningene for seg selv….. holde fred med alle rundt seg! Rett og slett være forsiktig og tilbakeholden med det meste!

……eller sette spor etter seg og delta virkelig i livet! Ha meningers mot på jobb og blant venner og familie! Ikke være ufin, men hevde sin rett og vise sitt ståsted! Ta del i diskusjoner og få fram egne meninger!

Jeg er ikke i tvil om hvilken av måtene som er riktig for meg! Er ikke best ennå, men…… du kan jo gjette om jeg vil leve kamuflert eller ikke????

Og hvilken kategori tilhører du? 🌞🌞🌞

20 kommentarer
    1. Så flotte bilder som illustrerer dette godt….ja det er mange forskjellige folk der ute, og vi er alle forskjellige…Jeg er nok kanskje en mellomting…ikke helt grå, men jeg liker heller ikke å stikke meg for mye frem…Må si at jeg har nok blitt mer og mer grå med årene…ja..ikke bare i håret! hihihihi….Regner med du er ganske så lik meg…:-) altså..midt i mellom…

    2. Du har et veldig behagelig vesen.❤Jeg merker tydelig at du våger mer. Det ser jeg både via tekstene og profilbildene. Jeg stikker nok snuta fram en del, men jeg har også behov for å trekke meg tilbake og være mer “usynlig” i blant.

    3. Jeg tror at du har vært nr. 2 hele tiden, Bein i nesa på deg 🙂
      Du er ikke den som roper opp, men jeg tror slett ikke du har noe problemer med å si i fra når det gjelder 🙂
      Jeg er uten tvil en nr. 2 hehe
      Flott innlegg, faktisk og de bildene var fine 🙂
      Ha en fin dag <3

    4. Ser hva de andre over har svart. Er enige med de. Tror du sier det du må. For en trenger ikke rope alltid.
      Jeg vil ikke i noen bås :)))).
      Fint innlegg om hvordan og hvorledes vi kan være <3.

    5. Du blir bare bedre og bedre. Merkes på måten du skriver på. Stå på med egne meninger, kun da oppnår du respekt fra alle rundt deg.

    6. Jeg vil ikke forsvinne i mengden. Men jeg trenger heller ikke å stå først å hyle. Men jeg har meninger som er viktige, så jeg sier fra 🙂 Og det vet jeg du gjør også 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg