Gårsdagens slalomtur!

Nå lurer du nok veldig på om frkutifriluft har hatt ski på beina…… men neida, det har ho aldeles ikke…….!

Igår gikk jeg meg nemlig en slalomtur på indre havn….!

Over ser du forresten snø som er tippa i fjorden….! Ymse meninger om den saken….!

Jeg gikk forbi kulturhuset Bølgen….. fine speilinger i de store glassflatene…!

Men…. tilbake til slalomturen……. for hva tror du jeg måtte gå slalom mellom??? Som gjorde at jeg bare kunne kikke ned….,???? Jo, som på bildet over: BIKKJEDRITT overalt…. jeg blir så irritert…. det må da rett og slett være sååå enkelt å plukke opp etter egen firbent venn…… ! Knurr altså.. . Det ødela mye av turen min!

Ha en mye bedre lørdag! ❤

24 kommentarer
    1. Ja jeg er sååååå enig med deg!
      Jeg har hund selv og om den gjør fra seg på veien MÅ det taes opp eller iallefall forflyttes til en grøft. Det er ikke noe morsomt med hundedritt midt i stien eller rett og slett på veien ………………. :-/

      Ønsker deg en god lørdag!

      klem

    2. Kunne ikke vært mer enig! Det er jo ikke noe problem i det hele tatt. Jeg har alle jakkelommene fulle av drittposer, til enhver tid. Og i tilfelle vi går tom på en tur, så har Jonas en hel rull med seg i ei lita veske på selen. Til og med i hundeparken klarer ikke folk å plukke opp etter hunden, så vi vasser i dritt nå som snøen er vekk. Men det verste, og nå blir jeg vel lynsja, er at de alle fleste hundebæsjene som blir liggende her er SMÅ … fra SMÅ hunder.

      1. Nei, det burde jo ikke være noe problem…. og ørten drittposer har man plass til i lomma! Syns det er helt utrolig…. og det stemmer det der med de minste hundebæsjene, hihi…. så full støtte fra meg 🙂

    3. hmmm,, kanskje det er de hundeeierne som lar hunden sin drite hvor som helst uten å ta opp, som hyler høyest om å tippe snø på sjøen? Ikke vet jeg ,, men noe dritt er det,, ja dritten altså :;) Ha en flott helg der i sør 🙂 Klem

    4. Det er bokstavelig talt DRITT! Uff og uff. Jeg blir veldig irritert når jeg ser det. Er heldigvis ikke så mye av det der puddelen min og jeg går tur. Og jeg understreker: Jeg tar opp ALL bæsjen etter ham. En forferdelig uting å ikke gjøre det. Koker inni meg når jeg ser at andre ikke har gjort det.

    5. Huff ja, det der er rett og slett så utrolig irriterende. Hvorfor skal folk ha hund når de ikke klarer å rydde opp etter dem?
      Jeg har aldri helt skjønt det der jeg. Og kommer aldri til å ha hund selv. For mye arbeid, og jeg innser mine begrensninger 🙂

      Ha en fin dag uansett 🙂 ♥
      klem

    6. Uffda, det er ikke morsomt å gå slalom for det. Sånn er det overalt synes jeg når snøen forsvinner. Ergelig at hundeeierene bare blåser i å ta det opp. Men det blir gjødsel tenker jeg på positive dager! Ha en fin lørdag 🙂

    7. Her er jeg helt enig med deg! De som har hund får ta med seg dritten etter den når de er ute og går. Så vanskelig kan det ikke være. For er man først uheldig og trakker oppi en hundebæsj uten å se det, og så tar skoene med seg inn og setter dem på gulvet med varmekabler i gangen etterpå – har prøvd en gang og den lukten vil jeg ikke ha i hus igjen.
      Flotte bilder når man ser bort fra “dritten”

    8. Fint ved vannet til tross for dumpa snø og bikkjedritt.. det skulle være unødvendig da ! Håper du får en annen tur uten den dritten i løpet av helgen… Lørdagsklem <3

    9. Har aldri stått slalom…men har tråkket i skit noen ganger: Ja, det koster veldig lite å ta med seg en pose og plukke opp etter sin firbente venn når man går tur der det er mye ferdsel. 🙂

    10. hundeskitt er noe dritt ja ,det skal ikke være vanskelig å plukke det opp,mon tro om eigerne av disse hundene liker å tråkke i skit selv ? vi kjørte litt slalom i går,det var ikke hundeskitt men hesteskitt,skjønner ikke hvorfor hestene skal ris på asfalten når det er så mange marker å ri på

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg