Like kaldt og på samme sted!

Det er en orntlig kald helg her, så gårsdagens tur var full av mange minusgrader!

Siden jeg dro til samme sted som på fredag, tenkte jeg at jeg måtte ta bilder motsatt vei…… og der var jeg….!

Reven hadde raska over isen….. ingen andre spor å se…..! En halvtimes tid etter at jeg tok dette bildet, kom det en gjeng voksne og barn! De snøryddet et stort område på isen – og gikk på skøyter!

Så mens jeg satt rolig og varmet meg på bålet, var det for en gangs skyld mange glade turfolk i nærheten! Det gjør godt i hjertet….!

Idyllen og den deilige utifriluft-følelsen var perfekt!

Nå håper jeg på nok en nydelig tur! Det er nemlig best å ha mange godturer i bagasjen inn i ei ny “masseovertidsuke”!

❤ kos deg med dagen DIN!

12 kommentarer
    1. Hei og der var du ja 😀

      God morgen og god lørdag !

      Herlig med slike turer som gir påfyll inn i en ny arbeidsuke 🙂

      Lag deg en fin lørdag!

      klem

    2. hahaha ja også oppdaget jeg at ÆRLIG TALT, det er jo SØNDAG! Jeg skal også gå ut om litt, og så er det kveldsvakt 😀
      Hihihi kveld dag kveld dag og det går i surr i hodet til mor 😀 klem

    3. helt greit å ta bilde den andre veien når utsikten er fine du :=) og ja det er godt å nyte en deilig dag ute og se att store og små koser seg på isen ,i skiløypa ,i skogen ja i naturen :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg