Morratrening!

Nå skal morrafuglen gi deg fem gode grunner til å trene om morran! Altså før jobb, eller andre gjøremål…..!

1. DU STARTER DAGEN MED EN GODFØLELSE! Du er stolt og opplagt når du kommer på jobb. Ferdig med dagens treningsøkt!

2. DU FRIGIR TID PÅ ETTERMIDDAGEN! For da er du kanskje altfor sliten, eller må jobbe ekstra, kjøre unger osv…… og så må treninga droppes!

3. DU BLIR MER FOKUSERT. Fysisk aktivitet er positivt for hjernen, det gir bedre husk og du blir mer produktiv på jobben!

4. FÆRRE FOLK OG BEDRE PLASS på treningssenteret! Gjelder jo ikke meg da, som har eget “treningsstudio” hjemme, hihi….! Der er det aldri kø ved apparatene…… eller mølla da…..!

5. EN NATURLIG LYKKEPILLE! Trening frigjør hormoner som bidrar til å holde humøret positivt. Man er også mer aktiv hele dagen!

Jeg er iallfall ikke i tvil om at morratrening er bra for meg! Jeg blir glad og føler meg mer pigg og klar for å stå på i jobben med trening eller en liten gåtur om morran!

Anbefales….😘😘

18 kommentarer
    1. Helt perfekt slik du beskriver det…og veldig deilig å sykle på jobben også! Men da må det være vår og sommer. Sykler ikke på vinteren jeg..Tur rekker jeg ikke….Hadde vært kjekt å kunne gå til jobben. Går jeg til jobben bruker jeg 2 timer. Det er for langt..God fin dag! Klem..

      1. Ja, det er helt perfekt! Og sikkert å sykle til jobben også…. lenge siden jeg har gjort det nå – jeg går for det meste når det ikke er overtidsjobbing som nå! Goooood klem 🙂

    2. Jeg er glad jeg er født med et naturlig godt humør 😀 For her blir det lite trening om dagen. Og Oslo innbyr ikike akkurat til det heller nå om dagen.. Men i dag blir det tur, i Moss. Og det er også en lykkepille 🙂 Ha en fin dag! <3

      1. Ja, det er deilig å ha godt humør 🙂 jeg har også det, men trening hjelper meg (føler jeg) til å komme ovapå! Håper du har hatt en flott “lykkepille” idag! Klemmer <3

    3. Jeg liker godt å komme meg ut om morran i helgene.
      I arbeidsuka er det rett til pc ved 0600-tiden og overtiden blir unnagjort da isteden for om ettermiddagen.
      Ha en super fredag og en enda bedre helg!

      1. Ja, det er skikkelig deilig! Hmmm – du begynner tidlig, og det er lurt! Nå om dagen jobber jeg 06.30 til 18.30… da går jeg litt først, og rekker en tur på kvelden! Kos deg med resten av fredagen og heeeele helga! 🙂 klem

    4. Flinke du 🙂 Imponert enda mer. 🙂 Må vel kanskje skjøte litt på fysio treninga med egentrening. Bestilte meg et par greier… Men har jo både romaskin og mølle…. men ikke si det til noen. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg