Regn, regn….!

Regn, regn, øsende regn, pøsende regn….. regn regn, deilig og vått, deilig og rått….!

Igår da det begynte å regne, blei jeg kjempeglad! Da det begynte å tordne og det smalt rimelige nære, var jeg fortsatt rolig…..! Da det begynte å lukte rart, blei det stress….. sikringen gikk på kjøkkenet,  og et lysstoffrør hadde gått! Alt annet var ok, så jeg lufta ut lukta……! Så får jeg se om det blir lys igjen etterhvert!

Det skal regne i hele dag også, og det trengs virkelig etter all varme og tørrvær! Jeg kan nesten høre at naturen jubler!

……og så kan det godt bli oppholdsvær allerede fra i morra, please! 😇😇😇😇

14 kommentarer
    1. Endelig kom regnet! Det har vært lummert lenge, så var på tide! Uværet var nærme hos dere? Her føk det forbi i natt en gang! Om det har tordnet vet jeg ikke, hører jo ikke sånt jeg 🙂 når jeg sover…
      Håper du får lys i huset igjen, ganske ekkelt det da. Klem…

      1. Ja, regnet var virkelig på tide! Uværet var rett over ei lita stund, og det var et par lynnedslag nære! Jeg har strøm, men lampa vil ikke lyse igjen…..😘😘

    2. Uffda,, ja ikke for regnet da, men for måten det kom på – med bulder og brak! Kanskje du burde fått en Elektrikker til å se på det der. Høres litt mistenkelig ut, nesten som en kortslutning et sted. For å være på den sikre siden…. 🙂 Forsikringen din skal vel dekke sånt også 🙂 Klem

    3. Jeg tror aldri jeg har vært så glad for at det begynte å regne, som akkurat nå. Tror nesten ikke det er sant når jeg sier at jeg ønsker at det fortsetter i mange dager 😉

    4. Godt med regn inn i mellom. Tordenvær kan være befriende, men det hørtes ut som lynet har vært dyktig nærme. Får håpe det lyser når du har skifta rør. <3

    5. Det var godt med litt regn nå. Virkelig på tide.
      Ser de melder litt ymse vær fremover. Vi får nyte oppholdet når det er her.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg