Så blei det hvitt igjen!

Jeg rakk jo bare såvidt å lovprise den herlige, grønne vinteren…….. og så blei det helt hvitt igjen!

Ingen tvil om at det ble pent, og jeg syns jo vi er heldige som har så vekslende vær og alle de fire årstider!

I går lå stien urørt foran meg (på tross av at jeg hadde gått akkurat der på lørdag også)…..! Snøen sletter og fornyer….!

Etter heftig saging blei det et fiiiint bål på søndagsturen også! Jammen er det godt med helg….!

En ny arbeidsuke er straks i gang! Vi får gjøre det beste ut av den! 😘

14 kommentarer
    1. Det ble vinter igjen ja. Liker best den grønne jeg, selv om du fikk noen veldig vakre bilder og bålet har samme farge! 🙂
      Klem….Fin mandag..

    2. Snøen kom plutselig igjen ja. Og det kan se ut som om den vil ligge litt denne gangen.
      Ja, dersom værmelderne har kastet terningene sine rett da….. 🙂
      Ha en super mandag!

    3. se det ja ,kvitt og vakkert,vi får nok flere snørider før vinteren er over ,men liker det slik du nå har det ,først bli ferdige med det harde isete gamle ,så kan vi få et fint lag med ny myk fin snø :=) bare ikke så masse :=) jeg skal i skogen vår og ryddet mer i dag :=)

      1. Ja, det er vakkert nå – det er helt sikkert! Og kulda gjør nok at det blir sånn som dette ei stund her! Håper du har kosa deg i skauen idag! Klem 🙂

    4. Og det blei lekkert med et bål inn i alt det hvite 😀

      Ja tenk så heldige vi er som har de fire årstidene !

      Lag deg en god mandag <3 klem

    5. Ja, ny uke og vi får gjøre det beste ut av det. Nydelige bilder. Her kom det litt snø i natt så det er hvitt igjen. Vakkert er det jammen.Klemsiklem til deg i ei ny uke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg