Til deg som kjører helt opp i rææva på bobilen….!

Dette er spesielt til deg som hater bobiler….. som ser røde små menn med horn når det ligger en bobil foran på veien…..! Du som legger deg helt opp i ræææva på bobilen og trykker på……!

Se her nå – du skal få to ord og sammenligne:

BOBIL

SNEGLE

Ser de like ut kanskje? En bobil er faktisk ikke automstisk en snegle…..! Jeg kan faktisk lett holde fartsgrensa til tross for at jeg er kjerring og ganske nybakt bobilsjåfør! Kanskje kjører jeg i 70 FORDI DET FAKTISK ER 70 på den strekninga…..!

Tenk på det, du, og ikke la deg styre av små hissige menn!

Forresten – du som dette gjelder, du leser sannsynligvis ikke min blogg…….! Noen ganger hjelper det likevel å rope ut frustrasjonen!

Er du ikke enig? 😇

17 kommentarer
    1. Dette var veldig bra. Men husk Det er alltid noen som må forbi. Det er bare synd på disse. Ikke Tenk på dem, kos deg ned kjøringen. Lykke til.

    2. Pjuhh.. det var deilig å høre et skikkelig utbrudd fra deg 😀 Det er bare synd at ikke alle skjønner hvor lite det er å tjene på å stresse forbikjøring. Men det er noen som må klistre seg i rævva på den forrann, og ikke bare om det er en bobil.

    3. Bra skrevet…..Folk er bare opptatt av seg selv…meg og meg og meg…At det finnes andre mennesker der ute…Skjønner de overhodet ikke!

    4. Det er mange idioter der ute. Både i trafikken og ellers.
      Får det ut, pust dypt og kryss fingrene for at de blir tatt i fartskontroll rundt neste hjørnet. 😉

    5. vi kan fort komme over 80 når vi kjører bobil og mange skal forbi uansett,tror det bare er noen som ikke liker å ligge bak ,som en audi som kjørte forbi oss i går ikke bare oss for vi hadde 3 forran oss,forran en sving,hjelp det kom en mote rundt svingen og eg kipte meg,men audien smatt seg for mellom ,gjett om jeg ble sinna ,for audiens lykke var jo att vi andre i køen bremsa ennå mer ned så han kunne smette mellom ,så jeg er helt enige med deg,dei som støtt må ligge opp i RÆVA på bilen forran må skjerpe seg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg