Morgenstund a la trening!

Noen av dere husker kanskje at jeg kjøpte meg tredemølle for cirka et år siden….. og nå tror dere vel den har stått her urørt????

Neida, selvfølgelig ikke…..! Sta som et esel står jeg opp før 6 to morgener i uka – og trener!

Jeg begynte i det små….. men nå snakker vi rask gange, 30 minutter, 6-7% stigning oppoverbakke! Veeeeldig fornøyd med bedret kondis!

Etter oppovergåinga er det litt tøying, vekter, beinøvelser…. og til slutt rocke-ringen!

Slik trening en tidlig, mørk og stille morgenstund er gull verdt!

Ha en fiiin fredag da! Nå skal jeg…..trene….!

24 kommentarer
    1. Du er jammen flink!! Imponerende! Jag er oppe tidlig, men tiden går med til jobbing eller pendling dessverre. Stå på videre!!

    2. Det må vel nesten være den eneste privateide tredemølla som ikke ble degradert til kleshenger og støvsamler! Jeg har også en slik rockering. Brukte den en del tidligere. Men nå har den stått noen år. Plutselig ble jeg helt blåsort på midten etter å ha rocka med gjennom noen økter. Og det gikk ikke vekk igjen før lenge etter at jeg hadde slutta.

    3. Så kjempeflink du er 🙂 Jeg er imponert 🙂 Tredemølle skulle jeg ønske at jeg hadde jeg også, for tredemølle er det eneste kan gå på når det er vinter og kaldt 🙂
      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    4. Jeg nekter på det mest bestemte.
      MORGENSTUND ER TULL I GRUNN! 😀 😀 😀
      Så flink du er! Tredemølle er en fin måte å trene på selv om det ikke slår en løpetur ute i frisk luft. Men det er jo ikke alltid mulig, så da er tredemølle et supert alternativ.
      Nyt helgen vakre!
      Klemmmmmm <3

    5. Herlighet så flink du er! Jeg har også kjøpt tredemølle..men den er ikke blitt mye bruk! Fikk jo denne ankelen rett etter, og det holder å gå det jeg går tur…ute…men..skal begynne litt igjen..i det små…snart…hihih…Flinka!

    6. Marit: Hahaha…. en god latter her! Men – blei du så blåsort… hmmm – min den gang ikke så voksne sønn sa at rockeringen slo flesket mitt bort…. 🙂

    7. Ei_heks: Hihihi…. jeg er jo en skikkelig morgenfugl da….. tredemølle er flott for å få intensitet hele tida! Men jeg går jo alltid tur ute hver dag også! Klem – og god helg <3

    8. Helt herlig, så bra. Billig også egentlig. Men kosta litt i begynnelsen da. Jeg tenker fortsatt…skal, skal ikke, skal….Men helt suuuupert ….du asså. Flinka.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg