“På halv tolv”!4 kommentarerPosted on 31.10.2024 kl. 15:54 Her kunne du sitti og sett utover Farris…… om ikke stolens eier hadde passa på å ødelegge stolen før h*n heiv den fra seg……!“På halv tolv”….. kun til ergrelse og bry for andre!😓4 kommentarer
Hehe…..Sitt ned og kos deg! En stol er en stol! God klem….🩷
Vel….. hihi…. klem ❤️
Hmmm…… det finnes da mer passende plasser for søppel da. 🙄
Så absolutt…. 🙂