Det var stilige skyer her på lørdag! Ruvende, men de så myke og snille ut!
Jeg ser ofte “etellerannet” i skyene! Over tenker jeg boksehanske…..
….mens jeg her ser en hund som ligger på magen med nesa i sky…..!
Her er jeg faktisk litt usikker…..! Kan du se noe?
💙💙💙
6 kommentarer




Nederst blei for meg “lille Dumbo som ligger og hviler”…..
Jaa, det ser jeg nå 💙
Fine bilder av skyer du har fanget her.
De var skikkelig fyldige og fine og sommerlige.
God klem <3
Tusen takk, ja de var fiiiine 💙 klem
Jeg gikk inn på mobilen. Så bilde nr 3 og snudde rundt. Da så jeg to fuglunger som sikkert ventet på maten fra foreldrene.
Hihi, ja, ser faktisk det også 💙