Dette er ikke moro lenger!

Nå føler jeg meg akkurat som på bildet…..tåkelagt……!

Det er denne nye bloggplattformen da…..! Jeg får det lissom ikke til å funke! Så nå håper jeg en eller flere av dere kan hjelpe meg litt…..!

Hvorfor tar det 12-14 timer fra jeg legger ut et innlegg og til det vises inne på bloglovin? Det er jo helt håpløst…….!

Jeg har endel sidevisninger, men veldig få kommentarer i forhold til tidligere! Når jeg kommenterer dere, så kan jeg jo ikke se hva dere svarer uten å ta samme runden innom på nytt…… Det blir jo ikke den samme kontakten mellom oss på denne måten!

Jeg syns det her er så kjedelig og slitsomt….. noen som har en god idé?

Klem ❤

18 kommentarer
    1. Jeg tror vi må tenke at det ikke blir SAMME kontakten lenger, men på en annen måte. Du trenger ikke svare oss når vi kommenterer hvis du ikke vil, for vi kommer neppe inn og leter opp igjen svaret, hvis ikke det er noe spesielt. Men vi bør fortsette å legge igjen kommentarer tenker jeg, for da sier vi at vi er innom. Jeg tror vi bare må finne ut at det er hyggelig med høye sidevisninger også, og at de faste kan vi jo snakke med likevel. Jeg tror ikke blogg, no endrer noe, så vi må endre OSS 😮

    2. Jeg skjønner veldig godt frustrasjonen din. Jeg sitter med mye av samme frustrasjonen.

      Det med Bloglovin føler jeg er veldig ustabilt. Noen ganger føler jeg det går fort å komme seg inn dit, andre ganger går det ganske greit. Jeg har lagt ut mange innlegg om dagen den siste tiden, for jeg forsøker å følge med blant annet på akkurat det.

      Å kunne bli kjent på måten som før, og å holde kontakten som før, det går ikke her nei. Det er så dumt når man har svarfunksjon, uten å få beskjed om at man har fått tilbakemelding på kommentaren. Alt har blitt litt bakvendt og trist. Det er nye vaner vi må tilvende oss nå.

      Jeg merker også at det er mindre kommentarer enn før, men jeg har fått litt kommentarer fra folk jeg ikke har vært borti tidligere, så det tyder jo på at jeg har nye lesere.
      Savner kontakten da. Og har dessverre ikke gode råd. Kanskje vi bør bli flinkere å holde kontakten på Facebook? Andre gode råd har jeg ikke.

      Men ikke gi opp fordet. Det er nemlig kjekt å komme innom hit hos deg og lese fortsatt ♥

      God klem og fine dagen til deg ♥

    3. Ja jeg er så enig!
      Og jeg har jo da drivd og DOBBELTFØRT mine blogginnlegg – kopiert de over på bloglovin, for jeg trodde DET måtte gjøres. Helt til Marit i Midtlivskrise satte spørsmål med HVORFOR jeg la inn samme innlegget på bloglovin, da det automatisk kommer dit……………. men det tar såååå lang tid altså???

      Jeg svarer på alle kommentarer og av og til savner jeg svar tilbake på mine svar til dere……….. så her det det ingen kontakt på samme måte…………. så da får vi holde kontakten på instagram og FB og tipse hverandre når det er noe på gang på bloggen her kanskje……………

      Ønsker deg en god god dag Margrethe og klem <3

      1. Hmmm – så kjedelig…. de kommer av seg sjøl – etter hundre år….. instagram er jo en ting, men fb er jeg sjelden på…. sååå – vi klarer oss nok uansett! Klemmer <3

    4. er desverre slik for mange av oss,har vært inne og lest mange blogger jeg ikke har besøkt før,fordi overskriften har gjort meg nyskjerrig,det har vært mannfolk,unge jenter og damer midt i livet,felles for dem alle er denne frustrasjonen over denne nye bloggplatformen ,att vi ikke får følge venner lengre att det er vanskelig,men desverre blir det slik ,og vi må bare innse att tiden som var er over og dette nye er det vi må forholde oss til.Jeg har gått inn på innstillinger og huket av att jeg vil ha epost når noen komenterer hos meg,dadukker epostadressen til vedkommende opp,på den måten har jeg faktisk skrevet svar til noen,via epost :=) det går jo det også,da kan en svare privat også

    5. Jeg er veldig enig, ja med egentlig alt dere sier. Det er jo mye av det samme som jeg har følt. Og det verste er å sitte med en følelse av å ikke makte/klare å føøge opp innlegg og kommentarer til/fra de man enkelt gjorde før. Det blir liksom et tomrom og en gnagende følelse av ”at noe mangeler, er ugjort”. Det liker jeg slett ikke. Det med mange sidevisninger som ”målestokk”, resulterer jo bare i at man bør produsere så mange innlegg som mulig hver dag. Og da blir det bare liksom enda verre å følge opp.

      1. Hmmm – vi er så enige….. og jeg kommer bare til å legge ut et innlegg om dagen stort sett uansett, jeg…. er ikke tid og rom for mer. Det ordner seg nok – viktig at vi i gjengen ikke mister kontakten 🙂

    6. Hei,

      Det er nye ting og det tar tid. Må lissom bare gjøre det beste ut av det. Annerledes.
      Men synes det faktisk er gøy jeg. For det er lettere å blogge fra Ipad. Og man må kommentere masse hos andre.
      Gjør man ikke det.
      Så får man ingen kommentarer selv….

    7. De samme tankene som du og de som har kommentert her gir uttrykk for, har jeg også.
      Selv om jeg fortsatt er på blogsoft, så blir det ikke det samme. I førsten gikk jeg tilbake for å lese svar på kommentarer, og det hender jeg gjør det fortsatt, men så tar det så mye tid å lete det opp igjen at det ikke blir som før.
      Leit for det var veldig hyggelig. Men som en skriver her, vi får heller kommentere på Facebook gruppa, bloglovin etc kanskje.
      Føles litt som vi er spredd for alle vinder, men veldig hyggelig at folk legger igjen kommentarer, for ellers vil jeg nok føle meg veldig alene 🙂

      1. Viktig at vi står på med kommentarer til hverandre! Hadde vært trist og mista oss! Jeg er så lite på Facebook, så det er nok ikke noe greie for meg….. klem <3

    8. Kan være fint med tåke-bilder i allefall 🙂 Nei kommenteringa blir litt annerledes og slitsom.. jeg sjekker bare innom igjen om jeg har spurt om noe i en kommentar..eller en dag jeg ikke har andre ting enn blogg å drive med.. :)) Tenker man først og fremst får kose seg med å legge ut innlegg..men kontakten med bloggvenner er en hyggelig del av blogginga den også:) Klem <3

    9. De aller fleste som kommer fra den gamle platformen føler det samme måte som deg. Samhørigheten til “vennene” er ikke der lenger, men jeg har funnet ut at dersom disse følelsene ikke skal overskygge gleden ved å blogge, må jeg bare slippe det. Jeg har laget en ny side inne på kontrollpanellet mitt, og der har jeg lagt inn alle de jeg følger med link til bloggen. På den måten kan jeg bare gå inn på hver å en å sjekke om det har skjedd noe nytt, og om det er svar på min kommentar. Litt tungvindt, men allikevel en måte å ha litt oversikt.

      Håper du finner en løsning som passer for deg 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg