Helt tjukt og tett!

Da jeg våkna i går morges, var det tjukk og tett tåke! Og det blei faktisk ikke bedre utover dagen…..

Jeg gikk et par lange turer…… uten verken utsikt eller innsikt….!

Litt trolsk var det jo, men det var nærmest vanskelig å puste…!

Var som å gå i et øde landskap, og plutselig sto det et hus der…. før alt forsvant igjen…!

Til slutt bestemte jeg meg for å kjøre ned fra fjellet! Det gikk saaaaakte på den smale og svingete veien, men jeg kom da trygt ned under tåkehavet!

Idag har jeg våkna opp på Notodden…! Nå er det mat, morratur og hjemovertur som står på programmet for meg! ❤

8 kommentarer
    1. God morgen! Dette var grøt og litt skummelt. Så jo nesten ikke bilen din fra 10 meter. Best å kjøre vekk fra tåkeheimen da. Rar opplevelse. Gooood tur hjem og fin morgentur! 🙂 klemmer her er det meldt sol, men er helt grått nå!

      1. God morgen! Ja, det blei litt drøyt etterhvert! Så kom jeg på at hytta mi jo har hjul….så jeg rulla avsted! Helt grått her, og det regnte vanvittig i natt! 😥😥 nyt dagen! Klem 😘

    2. Trolsk stemning der ja. Jeg synes det er fascinerende. Og jammen ble det litt stilige bilder av den tåka også 🙂
      Kos deg masse uansett ♥ Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg