På plass i den trønderske hovedstaden!

Vi starta fra Larvik klokka 6 i går morges…. og rakk toget videre fra Oslo med fem minutters margin…… trengte jo ikke mer….!

Bildet er fra Minnesund!

Ikke mye snø…. men mye vakkert å se…. sola dukka også fram etterhvert!

Over Dovre skinte sola…..! Vakker natur, men ingen moskus……!

Snøhetta……!

Vi fikk sett masse flott Norge, ørtenhundre gravemaskiner og traktorer, 4+3+3 rådyr, storslagne gårder og fraflytta små hus…..!

Togturen anbefales!

Det var godt å se igjen prinsessa….. Nå er det klart for en ny dag med nye muligheter!

12 kommentarer
    1. Mye flott å se på turen deres..og ja dere rakk det, men tror jeg hadde følt meg litt stressa med 5 min margin..hehe.. 🙂 Kos deg masse med jenta di <3<3<

    2. Er dere her ja. Så koselig! Dumt jeg ikke så dette i går da….kanskje vi kunne sagt hei 😉 Var nede ved Solsiden i går, men vi traff bekjente som kom fra Sponvika i Halden, og de ble med oss hjem, så jeg hadde ikke hatt så mye tid til overs akkurat denne helga og i går da. Skal dere være her bare i helga? Kos dere! 🙂

      1. Jeg tenkte på at jeg har så lyst til å møte dere her oppe, men tida blir knapp når prinsessa er i fokus. Drar hjem nå, men vi prøver igjen neste gang! Klem 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg