Et smil fra oven ☀️💛☀️
Et gammelt og velbrukt hus har fortsatt sin plass på det lille tunet!
Kanskje har det engang vært en kombinert bolig….
…og uthus/garasje….?
Litt falma “i finishen”, men fortsatt i godt hold…. bare gammelt og velbrukt….!
🩶
Et gammelt og velbrukt hus har fortsatt sin plass på det lille tunet!
Kanskje har det engang vært en kombinert bolig….
…og uthus/garasje….?
Litt falma “i finishen”, men fortsatt i godt hold…. bare gammelt og velbrukt….!
🩶
Høyt i et tre ei kråke….. simsalabim bambaseladuseladim….. høyt i et tre ei kråke…..
…..satt!
🖤🖤🖤
Det sykles i helgene…. på grus og på asfalt…. aller helst med matpakke i sykkelveska! Et par brødskiver med ost – og ei flaske med vann!
Kilometer etter kilometer…! Dukker det opp noe vakkert, er jeg rask til å stoppe og dra fram kameraet!
Rennende vann …..
….og trær på geledd…..!
Ingenting å si på kulissene rundt gårsdagens sykkeltur!
💚💚💚
….det er nemlig mulig, som du ser…..! 😂 et høyst levende lite tre med grønne løv i toppen….!
Kult, ikke sant?
💚
En morratur i shorts og t-skjorte i september….. helt gull, altså! Og det var litt av hvert å se på veien……:
Ei solsikke som har “vokst ut av huset sitt”, ga meg litt sånn “slipp meg ut”-følelse……
….et lite fossefall i veikanten er sikkert mangedobla etter styrtregnet tidligere i uka…..
….stæren har samla seg før avgang til varmere strøk……
….og kornet er stort sett ferdig treska! Det er fin kontrast mellom den gyldne halmen og det fortsatt grønne grasset….!
Høsten leverer variasjon!
🧡🧡🧡
Hipp hurra, det er helg 🩵🩵! Nye muligheter til å nyte…. og ny utfordring! Denne gangen er temaet
STILLE VANN!
Husk at det er lov å være kreativ….. lage sin egen vri…..!
Jeg gleder meg til å se innlegget DITT! Masse lykke til, alle sammen!
💙
Nå lengter jeg avsted på langtur….. gjerne over de sju blåner, som det heter i eventyrene….!
Så er det faktisk klart for en aldri så liten fjelltur neste uke! Noen feriedager skal brukes på å komme litt lenger enn til Telemark, hihi….!
Planer er gode å ha – og det er fint å ha noe å glede seg til!
Har du noe du gleder deg til nå? Noen koselige planer?
🧡
Forresten så er jeg på tur nå også……kortreist som vanlig, men godt! God helg da!
🧡
Sommerens strikkeprosjekt er endelig ferdig – et hentesett i rosa og hvitt!
Smått er det, men både garn og pinner var tynne, så det tok sin tid!
Ganske stolt over resultatet, om jeg sjøl skal si det….!
🩷
Ikke så gæernt at det ikke er godt for noe…..! Alt regnværet er gull for dråpebilder! Så – da blei det dråpejakt i lunsjen da!
Høstlig forfall og spore blant tiriltungene…..
…..mens rødkløveren blomstrer for ørtende gang i år!
Ha en flott torsdag, alle sammen!
💛💛💛