Alt du vil vite om meg?…………

Da er det min tur til å svare på spørsmål,  slik at dere kan bli “bedre kjent med” meg…..

 

1. Hva var det siste du skriblet ned på et papir? Sikkert noe jeg måtte huske på jobben…

2. Hva har du alltid i vesken? Mobil, lommebok, leppepomade

3. Hva bestiller du på kafé? Baguett med reker + kaffe 

4. Hvilke nettsider besøker du daglig? vg.no og blogg.no

5. Hvem ringer du til når du er sint/lei deg? Ingen…. jeg hyler meg ferdig for meg selv!

6. Hvilken farge er det på tannbørsten din? Lilla

 7. Kan du bytte olje på bilen? Nei…….

8. Hva har du hatt av kjæledyr? Har en skjønn hund som dere sikkert har sett på bloggen….

9. Har du noen piercinger? Ja, men sier ikke mer…..

10. Norge på sitt beste? En høstdag til skogs i sol fra skyfri himmel

11. Hva gjør deg lei deg? Urettferdighet 

12. Hva gjør deg glad? Å møte folk som ler og gir av de sjøl 

13. Hva er drømmejobben din? Er jo regnskapsfører….. men ville gjerne hatt en jobb ute!

14. Abonnerer du på et ukeblad? Ja,  to!

15. Hva var det siste du kjøpte?  Norsk ukeblad og hjemmet

16. Liker du kinesisk mat? Niks

17. Når var du i kirken sist? Hmmmm. …………

18. Hvem var den siste som gjorde noe ekstra spesielt for deg? Det er skikkelig hemmelig. …..

20. Kan du rulle med tungen? Nei….

21. Hvor lang tid bruker du om morgenen? En halvtime ca

22. Banner du ofte? Ja, altfor ofte egentlig…

23. Hva er det lengste du har campet i et telt? Det er så lenge siden. Var sikkert 10 år….. vet ikke….

24. Hvor mange søsken har du? 1

25. Hva slags utdannelse har du? Kun videregående

26. Hvor mange steder har du bodd? I Sandefjord og Larvik, totalt 4 boliger….

27. Hvilken kroppsdel er du mest fornøyd med? Vel vel….hendene

28. Hvilken kroppsdel er du minst fornøyd med? Rompe og lår 

29. Er det viktig å feire bursdager? Ja, men med måte!

30. Har du tatt vare på klesplagg fra da du var liten? Ja, noen kjoler som mamma har sydd

31. Nevn én ting som er irriterende med å blogge? Du blir så hekta……

32. Hvor mange glass vann drikker du hver dag? Altfor få..

33. Når legger du deg om kvelden? Ca halv elleve – prøver iallfall!

34. Favorittfag på skolen? Matte

35. Potetgull eller smågodt? Potetgull 

36. Siste filmen du så? Notting Hill – for n’te gang!

37. Det mest romantiske du har gjort? Vanskelig å si, jeg elsker romantikk 

38. .Den perfekte vertinnegaven er? Vin, lys og servietter

39. Hvor gammel er pappaen din? 71

40. Har du vært i avisen? Ja, da jeg var korpsjente

41. Et sitat du liker? Det er i motbakke det går oppover! 

42. Hvilken farge liker du best på neglene? Rød

43. Hvem er forbildet ditt? Mamma

44. Er du forfengelig? Jaaaaaa

45. Finnes det noe du virkelig har lyst til å gjøre, men ikke har hatt mulighet, tid eller råd til? Ikke som jeg vet…

46. Har du vært gift eller forlovet? Ja, gift, men det er lenge siden nå….

47. Hva kjøper du helst: klær, vesker eller sko? Klær og vesker…

48. Føler deg ung eller gammel for alderen? Kjempe-heldig,  hehe 

49. Hvilke uvaner har du? Jeg er sykt sta …… det er ikke alltid lurt….

50. Hva skal du gjøre når du er ferdig med å svare på alle spørsmålene? Legge ut fortsettelsen å historien om lille Krølle på bloggen!

 

Så – nå vet dere vel det som er verdt å vite om meg :-):-):-)

14 kommentarer

Siste innlegg