Svarene mine – del 2: bloggen

Her kommer svarene på ting dere lurte på om blogginga mi!

Jeg begynte å blogge for et drøyt år siden! Bloggen var ett år 7. oktober! Det med å begynne å blogge hadde jeg faktisk tenkt på ei stund….. men så tenkte jeg at jeg egentlig var litt for gammal……

Jeg har alltid vært glad i å skrive, og å ta bilder, så etter litt om og men, heiv jeg meg uti det! Og så er jeg jo ei skikkelig utejente med lopper i blodet, og med et håp om å vekke friluftsinteressen hos flere, så hadde jeg et mål…..

I førstninga hadde jeg nesten ingen følgere, og det var langt mellom kommentarene! Men nå har jeg blitt en del av “blogg-familien”, og trives med det!

Reaksjonene fra venner og kjente har vært veldig forskjellige! De fleste sa de syns det var kult at jeg blogger, men de færreste følger meg….. vet egentlig kun om et par venner som følger med fast, og så er det pappa og ei tante og en onkel! Det er veldig koselig at noen bryr seg om det iallfall! Datter på 18 er ikke flau over det, og mange rundt henne vet om det. De fleste på den alderen syns nok det er litt sært……

Jeg bruker kun mobilkamera til å ta bilder med. Min Samsung Galaxy S5 er alltid med rundt om!

Bildene brukes ikke bare på bloggen! Jeg har hatt noen innlegg på “Norge rundt” i Norsk Ukeblad (har et denne uka også…. + et som kommer om noen uker). Det er veldig spennende! Og så har jeg noen bilder hengende hos venner og kjente – bilder gitt i gave…..

Håper dette falt i smak også – i morra kommet alle svarene mine om tur, turmat og trening!

Ha en super lørdag, alle!

22 kommentarer
    1. Nydelige bilder og flotte svar:) Det er ikke så mange i min omgangskrets eller familie som leser min blogg heller:) Jeg er glad for bloggen din, den er både inspirerende og fin:) Ønsker deg en fortsatt nydelig lørdag og god helg:)

    2. Så moro at du har fått plass til bildene i Norsk Ukeblad. Ja, du har absolutt blitt en del av bloggfamilien, og jeg er glad for at du er en av mine bekjente her inne. Jeg begynte å blogge rundt nyttår….Det tar litt tid før man finne rut av hvordan ting fungerer. Jeg skjønte verken at jeg kunne få “venner” eller legge til noen sjøl, sånn i starten. Jeg så bare at det kom opp noen grønne tall, og turte nesten ikke trykke på dem! 😛

    3. karidansen: ja, det er moro med NU….. Tusen takk – føler meg som en av familien….. tok litt tid å få alt til å fungere, ja! :-);-) 🙂

    4. Så kjekt å lese 🙂 Jeg har vurdert mange ganger å starte blogg. Så startet jeg en fo et år siden eller to…. og forstod liksom ingenting…… så jeg sletttet den. Så startet jeg en tidlig i våres men likte ikke måten jeg kom igang på så slettet igjen 🙂 SÅ tenkte jeg lenge på hva jeg ville md bloggen og i dag er jeg veldig fornøyd 🙂
      Jeg er glad jeg har blitt kjent med deg på bloggen her og føler meg også som et familiemedlem med dere alle 🙂 Jeg liker bloggen din og vi har mye samme interesser 🙂
      Ønsker deg en flott lørdag!

    5. Så gøy med bilder i Ukebladet også..skal se om jeg får sett det :)) Det med flau over blogg…du har jo ikke akkurat en blogg å “skjemmes”av heller da …bare hyggelige ting og fine bilder 🙂 Kos deg med lørdagskvelden :))

    6. Eg trudde aldri eg skulle verken blogge eller lese andres bloggar, og no gjer eg båe delar! 😉 Men er ikkje mange eg føl med på, kun dei eg likar, som din sjølvsagt 🙂 ha ein flott laurdagskveld 🙂

    7. Hyggelig med bloggfamilien! Vi utfyller hverandre her. Gammel du? Hva skal jeg si da, som er seksti om noen år??? Nei da, vi er aldri for gamle til å blogge, Jeg har blogger i over åtte år jeg, og tenker å fortsette med det ja. Kjempekos å ha kontakt med deg, så fortsett å blogge!!!!

    8. Så fint at jeg fant bloggen din. Jeg sliter litt med finne blogger jeg ønsker å følge. Jeg har nylig begynt å blogge selv. Så det er mye jeg ikke kan. Flotte blider du tar.

    9. Så kjekt at du får publisert bildene dine av og til 🙂 Sånt motiverer og inspirerer 🙂
      Jeg har blogget i mange år, men ikke før jeg opprettet blogg her inne på blogg.no, fant jeg ut at det faktisk gikk an å få venner og et slags nettverk 🙂 Veldig kjekt at du er en av mine venner, og veldig kjekt å få bli bedre kjent med deg 🙂
      Ha en fortsatt fin søndag:) Klem 🙂

    10. evaswindow: ja, moro med bildene…. og ned bloggen! glad for å ha deg som venn – glad vi har blitt en stor “familie”! Kos deg med dagen!

    11. Mornings 🙂 Blogging er GØY 😀 Det er morsomt å kunne sette ord på ting. Man er aldri gamlere enn man føler seg og jeg skvatt litt da du skrev at du da du startet tenkte at egentlig var du for gammel for å blogge. Du jeg du ..er like unge og er akkurat passe unge for å blogge 😀 Ha en nydelig dag kjære du <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg