Noe du ikke visste om meg….(1)..!

Har tenkt på det ei stund!
Noen ganger skal jeg skrive litt om ting du ikke visste om meg……!

Som du vet, så er jeg en GÅER! Jeg rett og slett MÅ bare gå hver eneste dag! Skritt-telleren følger meg, hehe…..

Men – det var nemlig ikke gitt at disse beina skulle bli så spreke og sterke:

Da jeg var mellom 10 og 11 år, begynte jeg nemlig å halte…… det verket i lysken, noe var galt!

Sykdommen hadde et langt og vanskelig navn, men enkelt fortalt så var det vekstskiva under hoftekula som løsnet! Jeg ble operert og fikk satt inn nagler….. i begge hofter til og med!

I allfall i tyve år etterpå, hadde jeg veldig mye vondt!
Det var også helt slutt på løping – ikke så moro i ungdomsåra!

Naglene sitter der ennå, de grodde fast! Og som en lege for noen år siden sa: …. helt bra blir du aldri!

Men – der tok han jammen feil, for frøkna er sprekere enn noengang, selvom ho snart er voksen, hihi….. Opp på fjell og ned i daler, inn i de dype skoger…….

Med stor takknemlighet og ydmykhet, så fortsetter jeg å gå og gå!
Det er en stor gave å kunne gjøre det man ønsker!

36 kommentarer

Siste innlegg