Høyt henger de……!

…….lurer på om de er sure? Eller engstelige? Eller syns det er som å jobbe på bakken?

Ja, for du ser dem vel?

Arbeidsfolka med Larviks luftigste jobb for øyeblikket!

Hengende på wirene til Farrisbrua – den spesielle hengebrua som tilhører nye E18 forbi byen vår!  

Ikke vet jeg hva de egentlig gjør der oppe – de er mange, og de henger der som noter i et notesystem…..!

Jeg ville – eller kunne – definitivt ikke hatt en slik jobb! Jeg tør jo ikke stå høyere enn tredje trinn i en stige en gang…..!

Ha en flott dag uten for store utfordringer over bakkenivå!

20 kommentarer
    1. det var litt av en jobb,flotte bilder da ,men ikke en jobb for meg nei,jeg liker nok best å vite att jeg har bakken rett under føttene :)) ha en fin dag på jobben,jeg skal en tur ut og se om flere traktkantareller har poppet opp siden sist jeg var i skogen

    2. Wræl..nei..jeg kunne nok heller ikke hatt en sånn jobb…det er vel vedlikehold på vaierene…Det må vel gjøres det også…ha en god ny dag!

    3. Da jeg begynte å lese, trodde jeg det var snakk om fugler 🙂 Hehehe 😀 Ikke før du zoomet inn, og forklarte at det var mennesker, ble jeg oppmerksom på dette. Og da fikk jeg et sug i magen gitt 😉
      Kunne ikke heller hatt den jobben. Men godt at noen kan det, og sikkert trives med det 🙂
      Ha en flott dag på bakkeplan <3

    4. fruensvilje: Ja, det må være en spes jobb… blei litt trasig på jobb idag også – nå kan det vel bare bli bedre vel??? Håper du har kosa deg med dagen din! 🙂

    5. Eva: Hehe – da fikk du samme følelse som da jeg oppdaget dem – helt uæhhh liksom…. Ja, det er godt det er noen som er klatrete av seg! 🙂

    6. Oi oi oi, den jobben der kunne ikke jeg hatt! Jeg trenger skikkelig fotfeste og sikkert underlag. Men bildene av disse “levende notene” ble flotte. Regner med at de strammer eller sjekker et eller annet 🙂

    7. margarites: Hihi – her er vi faktisk en stor gjeng bloggvenner som er aldeles like skråsikre på at de ikke kan ha denne jobben!…. men – tusen takk skal du ha 🙂

    8. En jobb for spesiellt intriserte tror jeg. Jeg hadde ikke dingle derfra. Nå er det ikke lenge til vi kan kjøre nyveien heller 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg