FOTOKONKURRANSE og gratulerer!

Gratulerer med dagen, bloggen min – i dag er du 3 år!

Ute i friluft tenkes det alltid blogg, og på tre år har det blitt 1206 innlegg…… jeg koser meg fortsatt med foto og tekst!
Jeg har fått gode bloggvenner og trofaste følgere, og i år har jeg til og med møtt to av dem!

Som de to foregående bursdagene, inviteres du herved til en fotokonkurranse:

EN ANNERLEDES VINKEL!

Mange muligheter og løsninger…… det er bare å slå seg løs!

Send meg ditt beste bilde – tatt i en annerledes vinkel – på mail:

[email protected]

Innen torsdag 12.10. klokka 17.00.

Så legger jeg ut alle bildene på bloggen min fredag morgen, slik at alle kan stemme på sin favoritt!

Håper DU har kjempelyst til å være med på dette? …… konkurransen er for både bloggvenner og bloggløse venner!

Og premie skal det bli til vinner’n!

Klem ❤

50 kommentarer

Siste innlegg