En “sommerdag” på Bøvre!

Tenk at det går an å ha det så sommerlig varmt 10.mai!
25 grader og varm sol over Larvik og Brunlaneskysten! Bare måtte på tur….!

Aller først var vi innom hos pappa og henta ekstrabein…. krykkene mine som jeg har hatt siden jeg var 10 og hofteoperert!
De løste gåproblemet mitt (nå har jeg et vannblemmeproblem, hihi…..)!

Årets første strandnellik er lima på fotorullen! Vakker er den!

Epleblomster (?)….. villepler da eller??? Uansett pynter de i skjærgården!

Prøvde oss også på å legge ut litt mat til måkene – og fjernstyring av kamera, men som man sier…..:
bedre lykke neste gang!

Det kom etterhvert skyer av ymse slag….. (de får du se mer av seinere) og til slutt kom det noen dråper fra oven!

Da var deg greit å pakke sekkene og honkle hjemover!

Idag er det en arbeidsdag, og så er det helg – igjen! 🌞

20 kommentarer

Siste innlegg