Årets siste i sjøen????

Nå er det vel meldt et væromslag, så kanskje gårsdagens badetur på Bøvre var årets siste sjøbad????

Varmt og litt vind! Levelig i sola….!

Vannet var klart og fargene på steinene var fine!

Dette er den ultimate badeplassen! Lett å komme uti – og opp igjen – og deilig sandbunn! En liten stille lagune….!

Slik ser frkutifriluft ut unnafra når ho svømmer…..!

Nå når vannet er så varmt, kommer maneter av alle slag! Best å ta bilder på avstand….. og heldigvis ingen i sikte da vi bada!

Ny uke er igang! Sommeren er virkelig  over, for nå har studenten returnert til Trondheim! (tårer i mammahjertet…..) ❤

30 kommentarer
    1. Flotte bilder, blir nok flere bad…bada langt utover i fjor jeg…studenten her har dratt til Kr.Sand…nå sitter ho mor her da…..alene…

    2. sommerbad ja den har ikke vi fått oppleve i år,dvs min mann og svoger tok en rask dukkert i elven på fjellet,på Dovre sånn er det når vi velger reisemål utenfor den intens varme sommeren alle snakker om :=) så for min del er badesesongen over også hi hi,koslige bilder da

    3. Du allmektige 😀 Da fikk man jaggu bli med ut i vannet med deg 😀 Hjertelig tusen takk! Her aner jeg et vakkert team arbeid på flere plan 😀 Kjempeherlig, tusen hjertelig takk for opplevelsen. 🙂 Ingen gjensynsglede uten en tåre ved avskjed 🙂 Sånn er livet 🙂 Klem

    4. Så flott! Stilig undervannsbilde av deg 🙂
      Ble bading på meg 3 dager her i trøndelag, men ser ut til at det kanskje blir med det. Frister ikke når gradestokken viser 13 ° i lufta. Vel er det varmere i sjøen med 15 °, men det må liksom være godt å komme på land igjen også 😉
      Studenten har det nok fint tilbake i Trondheim. Mammahjertet gråter som regel ved slike avskjeder, men da blir det ekstra godt når de kommer hjem igjen <3

    5. Jeg har såvidt dyppet føttene i et vann ikke langt fra der jeg bor, og så har jeg badet i basseng i Las Vegas. Var ikke vann eller sjø og bade i der, men veldig varmt var det jo der midt i ørkenen 🙂
      Kanskje blir det et lite bad i kveld, om kjæresten min holder fast i utfordringen sin til meg 😉 Hehe 🙂
      Men ja, er et væromslag nå, så vi får bare nyte de vi har.
      Det bildet som er tatt under vann var utrolig tøft 😀 Tøffeste jeg har sett på lang lang tid <3
      Min student studerer jo i nabobyen og bor hjemme, så han drar på ferie i noen dager, så er nok hjemme igjen og klar for studier om ikke så lenge 🙂
      Nyt sommeren videre, samme hvilket vær det blir <3

    6. HeidiElise: Å tusen takk! Vi får bade igjen om det blir varmere i luft og vann…. å ja – studenten koser seg, ho! Mammahjerter er nok sartere enn studenthjerter, hihi… 🙂

    7. Vi får håpe at det fortsatt blir badedager for dem som ønsker det. Her er det regn, men jeg har tro på at vi fortsatt får noen fine sommerdager. Så morsomt badebilde av deg var 🙂

    8. Mulig det er lenge siden jeg var her inne- men jeg ser både nytt profilbilde og nytt design 😀 Fiiiint 😀
      Så fin plass 😀 Deilig å bade mens man kan- min badesesong begynte i mai og sluttet i mai. Ha ha..

    9. Elevele: Hihi, designet er ikke nytt, men profilbildet er! Så da er det ikke sååå ille….. Flott å bade på Bøvre! Min sesong begynte også i mai, men den er ikke ferdig ennå…… 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg