Hvorfor er det sånn…?

Når jeg har vært hos frisøren og stripa og klippet og stylet og brukt litt for mange penger….. jeg føler meg så bra, og (nesten) ingen kommenterer det…..! Hvorfor er det sånn?

Skyldes det:

  • At ingen ser det fordi jeg ALLTID ser like bra ut? (hahaha…..)!
  • At ingen bryr seg om andre enn seg sjøl?
  • At frisøren har gjort jobben så grundig og dyktig at det ikke syns?
  • At det er “ut” å kommentere hår for tida…?

Kan vel være mange muligheter kanskje – hva tror du?

❤️

24 kommentarer
    1. Det har jeg lurt på også, hører sjelden noe…lagt igjen 1500 spenn og folk sier ikke noe..
      Merkelig det der, tror folk har nok med seg selv jeg…
      Flott var du før og flott er du nå <3 klem…

    2. Æ trur det er fordi du alltid ser like bra ut -garantert!!!❤️ Men det hadde jo vært kjekt å få høre det,da..så gudane veit hvorfor folk ikke kommenterer sånt lenger 🤔 Klemmerz til flotte deg 🥰

    3. Enig med Helene. Det er nok fordi du alltid ser helt strålende ut.
      Jeg har opplevd å klippe av meg relativt mange cm, skifte frisyre totalt og også endre farge fra blondt til rødt uten at Gamle Gubben Grå synes å legge til det. I det minste ikke kommenter det.

    4. Vi blir helt stumme av beundring over ditt vakre ansikt. Fin uansett du, nyklipt eller ikke!. 🙂 Men de bildene er jo ganske så like da???? Klipt luggen tenkte jeg. 🙂

      1. Å du da, hihi, tusen takk! 🙂 nei, jeg syns jo ikke de er like, men… Connie sier jo det samme! Jeg klippa 4 cm og stripa vekk mye av det grå og hvite…. 🙂 klem

    5. Ja det koster å gå til frisøren! Selv går jeg en gang per måned. Har kort og tykt hår. Får kommentarer dersom jeg endrer litt på fargen, men ellers ingen tilbakemelding annet enn fra frisøren som ser endringen da 🙂 Ha en fin kveld!

      1. Jepp, det koster altså…! Jeg klipper meg hver 6-7. uke, og har de siste åra tatt striper et par ganger i året… aldri en kommentar, hehe…😉😉

    6. Det er rart ja, men så sant. For det er sjelden jeg får kommentarer på det jeg også.
      Vi får velge å tro at det er fordi vi er like fine uansett, men jeg blir mer grå for hver gang, så det burde synes.
      Jeg ser på bildene at du er nyklipt på det ene, men som noen sier, så er fasongen lik og da ser ikke andre det like godt som oss selv tenker jeg 🥰
      Veldig fin er du! 😀 Klem ❤️

    7. Jeg må bare innrømme at jeg er skikkelig dårlig på å se sånt.
      Nesten som et mannfolk på det området altså. 😂

      Jeg klarte å gratulere en mannlig kollega med ny sveis…..men han hadde bare tatt skjegget.
      Så så flink er jeg liksom. 🙄

      1. Hihi, er du……?…..! Men du har mange andre godeste ting da, vennen! Haha, der gikk du fem på med din mannlige kollega – men du så iallfall at det var no…. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg