Lørdag er også turdag!

Men er lørdag egentlig en turdag da? Jepsipepsi, selvfølgelig! Spesielt om det er meldt regn på søndag som nå! (og blir det ikke regn, så er søndag også en turdag….)!

En ekte skautur må ha et deilig bål….. som tok fyr tross gjennomvåt ved……! Godt det finnes “handikapper” (altså tennbriketter)! Til slutt brant alt jeg la på….. godt og varmt!

På lunsjmenyen sto bålsvidde pølser og medisterkaker i varmede pitabrød! Mmmm…..!

Absolutt ingenting å si på skauens høstfarger nå! Om du tilfeldigvis har oppholdsvær….. ta deg en tur til nærmeste skau! Trekk pusten dypt, og nyyyyyt!

Klem🧡🍂🧡

12 kommentarer
      1. Hehe, ja – jeg storkoser meg! Har vært ute og fiksa litt fuglemat og sånn…. snart skal jeg ut og gå! Det regner og blåser – skikkelig høst 🙂

      1. Hehe, jepp! Her regner det også – og blåser tullinger…. har holdt på litt inne, men nå skal jeg snart ut litt! Så koselig å hjelpe til med sånn oppussing! Klem – og kos deg med dagen din! 🙂

    1. Så deilig turdag. Alle dager er turdag min venn. Med eller uten sekk.
      Din dag var topp! Maten er jo helt 5 stjerners…Mangler jo ingenting! Dette nyter du….<3 I dag er det ikke båldag her – det regner og blåser. Men ut på tur blir det sikkert, men ikke med sekk! 🙂 klem..

      1. Ja, det var nydelig! Hehe, jepp – sååå enig! Idag blir det nok turer uten sekk – blåser tullinger og regner bortover! Snart klar for en tur ut her (har bare vært litt huslig først… hahahaha……) God klem <3

    2. Å for en duft i høstens herligste luft.
      Bålet flammer, med lange armer av ild som varmer.
      Varmer føde og hjerte i rammer som aldri dør.
      For den som elsker hver kvist og blad, kommer den alltid igjen.
      Enten du er trist eller glad, så er den for alltid din venn.

      Klem fra meg 🙂

    3. Ja, det er godt med tur og bål,men her ble det besøk igjen. Da fikk jeg svingt ved ovnene, med pannekaker og krem. Noen tok nugatti til, og andre syltetøy. Det gikk ned på høykant. Håper jeg får meg en tur i dag, men det blåser og regner så ille, at jeg har mest lyst til å kose meg inne!!!! Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg